Stockholmare!

Singoalla

Trådstartare
På förekommen anledning (som en del av er säkert har följt) så har största delen av min umgängeskrets försvunnit ur mitt lilla liv, och mitt sociala behov kryper i mig. Finns det några härliga Stockholmare där ute som kanske känner samma sak? :) Jag tänkte när jag satt ensam i lördags kväll, att jag kan ju inte vara den enda som önskar att jag hade lite fler människor i mitt liv? För en minut sörjde jag det faktum att jag saknade likasinnade, tills jag snabbt förstod att jag måste anstränga mig lite för att finna dem igen :idea:

Är det kanske dags för en Buketräff för oss som önskar utöka vårt sociala nätverk?

Jag hoppas att detta inte bryter mot forumreglerna :o
Presentation: Himla trevlig Kungsholmsbo strax under 30 med en svaghet för bubbel, julafton & skogen.
Hundägare, karriärdriven, barnslig.

:D
 
Jag kan eventuellt tänka mig en buketräff! Är i Sverige rätt sporadiskt så det beror lite på om det passar.

Är högst ohärlig, svär lite för mycket, och kan antingen prata massvis eller ingenting alls beroende på dagsform och humör.

Ps. Gillar gin och tonic.
 
Jag hänger också en del i Stockholm och ses gärna om det passar med datum :)
Är tveksam till "härlig", men jag har hund och kan väl alltid tråka ut någon med nördiga detaljer om dem. Har svårt att säga r pga småländsk härstamning, men brukar kunna prata en del ändå.
 
Jag kan eventuellt tänka mig en buketräff! Är i Sverige rätt sporadiskt så det beror lite på om det passar.

Är högt ohärlig, svär lite för mycket, och kan antingen prata massvis eller ingenting alls beroende på dagsform och humör.

Ps. Gillar gin och tonic.

Jag tycker att du låter härlig! Gin & tonic gör mig skitpackad! :nailbiting:
 
Jag hänger också en del i Stockholm och ses gärna om det passar med datum :)
Är tveksam till "härlig", men jag har hund och kan väl alltid tråka ut någon med nördiga detaljer om dem. Har svårt att säga r pga småländsk härstamning, men brukar kunna prata en del ändå.

Jag gillar Småland, bodde i Västervik i 1,5 år p.g.a skitdum expojkvän :D
 
Jag gillar Småland, bodde i Västervik i 1,5 år p.g.a skitdum expojkvän :D

Okej, riktigt sådan småländska pratar jag kanske inte :angel:
Kommer från andra sidan Småland, så min svenska med obefintliga R har en skön influens av både halländska och västgötska, tyvärr ganska långt från wäesterwijkskan :D

Men jag gillar också G&T, kan dock lika gärna bli skitpackad på vanlig, hederlig bärs.
 
Okej, riktigt sådan småländska pratar jag kanske inte :angel:
Kommer från andra sidan Småland, så min svenska med obefintliga R har en skön influens av både halländska och västgötska, tyvärr ganska långt från wäesterwijkskan :D

Men jag gillar också G&T, kan dock lika gärna bli skitpackad på vanlig, hederlig bärs.

Haha, jag fick höra att min wäesterwijkska kunde komma fram efter just, några hederliga bärs :D Annars är jag född i den här storstan och fått veta att jag säger saker väldigt stockholmskt. Som typ bEbis :p
 
Vasastans-bo med förkärlek för choklad, hobbyfilosofi, kläder, rödvin och stora middagar. Kattägare, sambo och over-thinker :)
Ses gärna för jag känner också att jag mer än gärna har fler härliga människor i mitt liv!
 
Pssst! Om det är nån som skulle tycka att det vore roligt att bli vän på FB, och inte redan är det, skicka ett PM. Jag har väldigt vanligt namn så ni kommer inte hitta mig :D Men man kan nog hitta mig på min mail tror jag, så jag kan skicka över den.
 
Vasastans-bo med förkärlek för choklad, hobbyfilosofi, kläder, rödvin och stora middagar. Kattägare, sambo och over-thinker :)
Ses gärna för jag känner också att jag mer än gärna har fler härliga människor i mitt liv!

Underbart!! :love:

(Här är en till over-thinker..)
 
Men alltså, hur kan det organiseras buketräffar i Stockholm när jag just flyttat till Bollnäs! :mad:

Bor när jag är 'hemma' i Årsta. Kattägd, icke-härlig sciffy fan, newsjunkie historieälskare som sitter inne på totalt onödigt kunskap. Och som älskar all mat (förutom koriander) allt för mycket. Har söder om söder dialekt enligt andra, själv pratar jag rikssvenska!
 
Kan ju lägga in en liten presentation också.
Är strax över 30, bor ensam på söder, gillar utomhusträning och har ett gäng hästar som jag hjälper till att rida på helgerna. Gillar böcker, älskar att resa och äter lite för ofta på Shanti.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp