Stockholms Hundmässa

Programmet för SBK Arena är här och det ser asbra ut! :love::love::love: De kommer presentera alla brukshundraserna under dagen wihooo!
Och mondioring som jag saknade förra året samt massa annat kul.
Dock är nog schemat inte klart än, stackars rottisen och den vita herdehunden visar de bara i 3 minuter haha, på konstiga klockslag dessutom.

Verkar som att alla raser presenteras i 3 min såg jag nu. Mvh förvirrad snurra!
 
Programmet för SBK Arena är här och det ser asbra ut! :love::love::love: De kommer presentera alla brukshundraserna under dagen wihooo!
Och mondioring som jag saknade förra året samt massa annat kul.
Dock är nog schemat inte klart än, stackars rottisen och den vita herdehunden visar de bara i 3 minuter haha, på konstiga klockslag dessutom.
Alla bruksraserna får 3 minuter vardera, inte bara rottis och vit herde.

Och nu ser jag att du upptäckt det :) Märkligt att min webbläsare inte visade ditt inlägg om det.
 
Ska dit med hundens extra-minimatte på söndag :) Kommer troligen mest hålla till i Hall A och försöka hinna se så mycket som möjligt av allt som händer. Ska spana lite shopping också, men har väl egentligen inget på handlingslistan :D
 
Superkul bada hund går kväll när det är superskitigt ute och ska ösregna hela dagen imorgon :rofl: Är tacksam för korthår, så bara lite magdusch får göras om imorgon kväll för att få bort lite vägsalt innan söndag - det blir så satans klistrigt och strävt i pälsen av eländes-saltet :wtf:

Det riskerar bli en pratig resa upp, men eftersom man inte får pengar tillbaka pga löp (och löptikar är välkomna) så kör vi. Värst är att damen verkligen i i höglöp just nu, så det blir kanske lite gnissel från storebror på vägen upp :meh: Sen försöka vara schysst och hålla löptik en bit från alla hanar.....tjena lätt i trängseln där - får be hennes matte ta henne under armen på vägen in :cautious:
Avelsgruppen som ska hållas med pappan till båda hundarna jag har med mig blir nog kanske inte av. 4 hanar och så en höglöpande tik :banghead: tror inte någon hane vill kuta åt rätt håll :crazy: Varför är tikar sååå jäkla dåliga på att tajma sina löp.
Jaja, det blir som det blir och jag hoppas det blir bra i slutänden :)
Jag och Skalman ska stå i rasmontern några timmar efter bedömningen på morgonen - lillasyster får inte vara med där ;)
 
Vad är en Hoffe ?? *nyfiken*
B82426A0-726A-4F87-9658-6D52375B7A88.jpeg

Som @snorp skrev är hoffe = hovawart. Här en bild på alla tre färger :)
 
Jag har febrigt barn så vi hoppar över

Stackare. :(

Jag är på plas! Mycket folk och mycket att göra, ver knappt var jag ska börja haha.

Jag fick skjuts och blev avsläppt utanför huvudentrén så vi åkte före i den jättelånga parkerings(?)kön men någon tutade på oss och såg arg ur så nu har jag dålig samvete haha. Typiskt mig. Men det lär gå över.
 
Stackare. :(

Jag är på plas! Mycket folk och mycket att göra, ver knappt var jag ska börja haha.

Jag fick skjuts och blev avsläppt utanför huvudentrén så vi åkte före i den jättelånga parkerings(?)kön men någon tutade på oss och såg arg ur så nu har jag dålig samvete haha. Typiskt mig. Men det lär gå över.
Jag är påväg in, eller jag ska "bara" ut med hundarna och förmiddagsfodra pållarna först :p
 
Kunde inte vara där så länge idag så kändes mest som att jag stressade runt och hann därför inte hälsa på alla jag ville hälsa på :down:

Fick med mig ett gäng smakprover av diverse grejer i alla fall. Så nu har vi att testa :D
 
Jag ska dit idag igen, gårdagen var uppvärmning haha... Ska försöka komma dit ännu tidigare än igår så jag hinner gå omkring innan det blir smockfullt med folk.
 

Liknande trådar

Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 884
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 218
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 037
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp