Bukefalos 26 år!

stocksadel

S

stoffe

Någon som kan uttala sig om kvaliteten på Börjes stocksadel och hur den är att rida i.

Stoffe

Underbar att sitta i, stadig och bekväm. Ligger bra på hästen om du har en häst som är lite rundare över ryggen och inte alltför hög manke
Däremot är inte lädret av högsta kvalité precis, det håller nog inte för evigt, med tanke på priset får man ungefär vad man betalar för.

/Leoni

Tror jag nog att den kan göra. Ev kanske du får lyfta upp den med en extra pad under som jag får göra med min ena häst som ser ut att vara av samma modell som din.

Leoni

S

stoffe

Var köper man en bra stocksadel? Finns det någon annanstans än hos Börje?

stoffe

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter en bra skaljacka för flera år framåt. Bor i norra Sverige så använder min nuvarande skaljacka jättemycket, typ hela...
Svar
8
· Visningar
1 052
Utrustning Dottern har nyligen fått en ponny, jag upplever att nuvarande sadel som vi fick till har för smal bomvidd. Vi tänkte ta ut en...
Svar
2
· Visningar
754
Utrustning Hej. Jag funderar på att köpa en dressyrsadel Santa Cruz Valencia. Är det någon här som har någon erfarenhet av den som vill dela med...
Svar
0
· Visningar
292
Utrustning Hej! Undrar om någon vet om det finns någon stocksadel med kortare anläggningsyta. Den enda som jag har provat har varit tillräckligt...
Svar
2
· Visningar
444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fyll min kylväska
  • Störiga saker vi stör oss på, del 21
  • Olika Beteenden i Trafiken

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #9
  • Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Sommarvila eller ej?

Omröstningar