Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på min jäkla rygg! Två diskbråcksoperationer och fortfarande inte bra. :meh:
Har så ont att jag inte kan göra nånting. Smärtan ner i benet är brutal trots starka smärtstillande som dessutom gör att jag mår blörk! :yuck:
 
Nu stör jag mig på Nextory. Eftersom appen inte funkade så avslutade jag abonnemanget för det funkade ju inte :rage: trots upprepad kontakt med kundtjänst och ett antal ominstallationer :arghh:
Och nu får jag massa mail om att har du ångrat dig du är så välkommen tillbaka :cautious:
Jamen jag ville aldrig avsluta men jag kunde ju inte läsa eftersom appen inte funkade :crazy:
Det är väl säkert mail som går ut till alla som avslutat men eftersom jag faktiskt inte ville avsluta stör det mig :meh:
 
Ok, du vill inte svara. Men det måste du ju inte heller.

Fram till du skrev till mig visste jag inte att juste inte är ett ord utan att det tydligen är ett fult slang av 'just det'.

Skriver inga officiella texter som skulle innehålla "just det". Så jag kan lika gärna fortsätta använda juste på messenger och sms.

Duger det som svar?
 
Det snöar.
Min vinterjacka ligger längst ner i någon av 8 gigantiska pappsäckar.
Jag har lite problem med att böja mig ner och gräva för tillfället (gör dock världens snyggaste plié).
Jag är hundvakt och måste således ut i kylan.

:turd:
 
Fram till du skrev till mig visste jag inte att juste inte är ett ord utan att det tydligen är ett fult slang av 'just det'.

Skriver inga officiella texter som skulle innehålla "just det". Så jag kan lika gärna fortsätta använda juste på messenger och sms.

Duger det som svar?
Alltså jag är förvånad! Du skriver ju väl, att juste är en felskrivning (om man inte menar schyst) är det därför konstigt att du inte vet, i mina ögon.

Jag tycker dessutom det är konstigt att man vill sprida en felskrivning på ställen som buke, men självklart skriver du precis som du vill! (Så länge du inte skriver jällefall)
 
Men @mandalaki , juste må vara fult men det är ju helt ok slang tycker jag! Jag har nog aldrig skrivit det men gillar det faktiskt :D.
 
Det här är en skitsak, men jag stör mig på att en ridklubb i min närhet skriver "klädsel enligt TR - dvs mörkare överdel än underdel" och att de gjort så i flera år trots påpekanden om att det inte står nåt om färger i TR... O_o
Det rör inte mig men det STÖR mig :D

Sen stör jag mig lite på att det är snö just nu i helgen när vi ska byta till vinterdäck. Kunde det inte få vara lite varmt ett par dagar till?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 477
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 355
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp