Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dom borde ha en plocklista. Alternativt så borde dom ha koll på sitt lager och räkna och se att dom har 9 för mycket. Om dom mot förmodan inte skulle tro dig. :)
Låter rimligt och hoppfullt! Oerhört typiskt mig att ta ut problem i förskott också, kanske ska invänta svar innan jag börjar bekymra mig... :angel:
 
Störigt, uppgiften i ett projekt som ska göras först ligger näst sist i listan!

Det är liksom ett dokument med arbetsgången och uppgifterna numrerade 1-10. Man klickar alltså på det efter siffran för att länkas till själva uppgiften. Men nu har jag då gjort uppgift 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 och 8. Öppnar uppgift 9 och det står "bedömningsgrundande" och på nästa rad "du börjar med att läsa igenom denna uppgift för att under hela arbetsgången fylla på efter hand".

Jaha... men nu har jag ju gjort 1-8 och denna uppgiften blev genast mycket omständigare. Varje sånt här projekt har man en längre tid på sig att slutföra och nu är jag ännu mer omotiverad att slutföra projektet. Ja, lite mitt fel är det väl eftersom jag inte kollat igenom alla uppgifter från början, men ändå. Jag stör mig! :arghh:
 
Det är klart vart skulle den annars lägga sig? Var säkert varm och skönt och alldeles alldeles underbart där:love:
De kunde ju lagt sig på sina jättestora, dunfodrade soffdynor jag sparat åt dem och som de annars älskar! :devil: :love: Men just idag, efter timmar i blöt lera, skit och regn så var han smart "om jag lägger mig i mattes säng och torkar på hennes duntäcken och dyra dynor och sängkläder så blöter jag inte ner min egen bädd" :idea:
 
De kunde ju lagt sig på sina jättestora, dunfodrade soffdynor jag sparat åt dem och som de annars älskar! :devil::love: Men just idag, efter timmar i blöt lera, skit och regn så var han smart "om jag lägger mig i mattes säng och torkar på hennes duntäcken och dyra dynor och sängkläder så blöter jag inte ner min egen bädd" :idea:
Ibland får man tvinga på sig ett rejält stort smile, samtidigt som man tänker "naaaw, de små liven:love:" ;)
 
Ibland får man tvinga på sig ett rejält stort smile, samtidigt som man tänker "naaaw, de små liven:love:" ;)
Det tog låååång tid för honom att gå ner. "Va, ska jag? Får jag inte ligga här? ... men det var ledigt? Jag tog inte platsen från någon annan, jag lovar! Jaha? Du ihärdar att jag ska ner, du är helt säker på att du ska ha sängen själv?

Jag måste alltså, säkert, helt säkert? Inte en chans att jag får ligga kvar, inte ens lite? Ja, ja, jag ska baaaraaa sträcka fram ena tassen, sen ska jag sträcka fram nääääästaaaaa tass, så nu står jag på golvet. Inte bra? Jaha, bakbenen skulle tydligen också ner. Nu strääääcker jag på hela mig, inga ben kvar i sängen, jaså räknas tårna? Även de sista tårna, de tar ju så lite plats, resten av mig står ju på golvet, ska jag även vara tvungen att dra ner tårna på det kalla golvet! :nailbiting: :cautious:

Nåja, dynorna är ju riktigt sköna men matte blir inte lika upprörd av leran på dem som i sången." :meh:
 
Det tog låååång tid för honom att gå ner. "Va, ska jag? Får jag inte ligga här? ... men det var ledigt? Jag tog inte platsen från någon annan, jag lovar! Jaha? Du ihärdar att jag ska ner, du är helt säker på att du ska ha sängen själv?

Jag måste alltså, säkert, helt säkert? Inte en chans att jag får ligga kvar, inte ens lite? Ja, ja, jag ska baaaraaa sträcka fram ena tassen, sen ska jag sträcka fram nääääästaaaaa tass, så nu står jag på golvet. Inte bra? Jaha, bakbenen skulle tydligen också ner. Nu strääääcker jag på hela mig, inga ben kvar i sängen, jaså räknas tårna? Även de sista tårna, de tar ju så lite plats, resten av mig står ju på golvet, ska jag även vara tvungen att dra ner tårna på det kalla golvet! :nailbiting::cautious:

Nåja, dynorna är ju riktigt sköna men matte blir inte lika upprörd av leran på dem som i sången." :meh:
:laugh:
 
Stör mig på... mig själv!
Att jag aldrig kan lära mig att det inte är någon som hellst fördel att skjuta upp något! Noll, noll, noll!
Godisklubba tänker: äsch, det är ju 1 vecka kvar, jag kan börja imorgon. Och: äsch, det är ju 6 dagar kvar, jag kan börja imorgon. Sen är det 2 dagar kvar och godisklubba är stressad till tusen.. :down:
Det känns inte bra i stunden, jag får dåligt samvete till mig själv när jag inte gjort det jag borde. Det känns inte bra sen när det måste göras precis innan deadline, för då är jag stressad och gör ingenting för att jag inte kan se vart jag ska börja för att göra allt snabbast och mest effektivt och det är inte bra att göra något slarvigt och snabbt för det blir inget bra resultat. Dessutom blir jag oerhört missnöjd med mig själv när saker inte går bra.
godisklubba, lär dig! Inte, inte, inte skjuta upp saker till sista sekunden! :mad:
 
Det ska komma massor av regn på rejält tjälad backe imorgon.
Kommer typ att blir tre cm tjock blankis som glacerar allt och sen ligger kvar där hela vintern. :nailbiting: :crazy: :nailbiting:
 
Har ont i en muskel i nacken, eller mer mellan axeln och nacken. Känns som att jag gått och spänt mig under dagen (vilket eg har varit helt onödigt)

Dessutom upptäckte sambon en vattenläcka i taket nu. Fan. :arghh:
 
Senast ändrad:
Att jag alltid stänger fliken jag är inne på. Oavsett om jag bara ska läsa, skriva eller whatever så lyckas jag stänga fliken innan jag är klar med den. Har lyckats tre gånger de senaste två minutrarna... :meh:
 
Att jag glömde bort en schemaändring och skulle börjat 7 idag och nu måste nattkollegan vara kvar en timme för att jag glömde det..
 
Att jag är så vansinnigt statisk just nu.. Antingen får jag stötar så det smäller av att ta i olika saker eller så suuuuger sig kläderna mot kroppen. Skitstörande!!!
 
Att jag måste ringa ett samtal och jag hatar verkligen att ringa till folk och prata i telefon. Dessutom måste jag ringa innan kl 12 och väntar nu på att min styvfar ska komma hit och hämta en sak.
 
Att jag måste ringa ett samtal och jag hatar verkligen att ringa till folk och prata i telefon. Dessutom måste jag ringa innan kl 12 och väntar nu på att min styvfar ska komma hit och hämta en sak.
Sedan när jag väl ringer så kan de inte ta mitt samtal just nu. Gaah vad jobbigt.
 
Jag irriteras av att jag tydligen måste bli störd av den gubbe (ord valt med omsorg) jag mötte nyligen. Han ligger kvar i min skalle och skaver.

Så patetisk.

Sudda sudda. Varför kan jag inte bara släppa det och bli irriterad på något jag kan göra nåt åt istället. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 326
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 482
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 362
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp