Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
 
Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt

I protest skulle jag nog ha kunnat plocka upp telefonen och ringt från väntrummet :p
 
Folk i den kroppspositiva rörelsen som motsätter sig benämningar som superfat och infinyfat. Folk som borde ha lite jävla koll men lik förbannat motsätter sig en viktig del i att synliggöra alla oss som inte är smallfat och således inte har de privilegier som smallfats faktiskt har men som så ofta faktiskt är helt osynliga i rörelsen. "Vi är alla tjocka", som om jag som tjock och funktionsnedsatt kvinna skulle ha samma privilegier som en smal och normalfungerande kvinna för att vi bägge är kvinnor liksom?! Gaah! :arghh:
 
Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
Senast det hände plockade jag upp telefonen där i receptionen och ringde :D
 
Jag HATAR när folk skriver inlägg i jag form från sina djur. Det gör mig orimligt arg och irriterad. "Idag var matte glad och vi sprang i skogen. Det var mysigt" typ. Det är inte gulligt. Det är bara gräsligt.

Jag har en kompis som skriver så om sin hund på sin företagsfacebooksida. Jag tycker det känns extremt oseriöst, men tydligen går det hem hos kunderna för de brukar svara "hunden"..
Fenomenet stör mig med!
 
Vad dumt, trots att jag är på vc så måste jag ändå ringa och få en telefontid så jag kan boka en tid för sonen. De kan inte bara boka en tid här på plats. Så dumt men de bokar inte läkartider på plats tydligen. De kollar väl ändå på samma system i datorn om man står framför dem och pratar som när man är i telefon. Helt idiotiskt
Är det receptionen som inte kan boka in en tid så är det för att den oftast bemannas av medicinska sekreterare och vi får inte göra bedömningar, är stenhårt på det :) men är det en sjuksköterska du pratade med så är det ju störigt.
 
Är det receptionen som inte kan boka in en tid så är det för att den oftast bemannas av medicinska sekreterare och vi får inte göra bedömningar, är stenhårt på det :) men är det en sjuksköterska du pratade med så är det ju störigt.
Så kan det ju vara förstås, vet inte vem jag pratade med :D Men låter ju troligt att det var så.

Stör mig på att jag är så stel och orörlig, har ett helvete att komma upp ur soffa och säng. Vaggar bokstavligen fram just nu, helt sanslöst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 327
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 483
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 363
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp