Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen ovanför som har börjat dammsuga VARJE kväll, mellan 9 och 10.

Hur kan man ha det så smutigt att man måste dammsuga varje kväll? Sent på kvällen?

(alltså, första gången det hände så trodde jag det var en engångsförteelse, att de typ spilt något eller så, men nej. Varje dag och hela lägenheten, mellan 30 och 40 minuter håller de på)
 
Stör mig på diabetes... och mig jsälv som fetr att ha haft det i 29 år borde veta bättre och hålla koll på min artificiella bukspottkörtel *morr*
 
Grannen ovanför som har börjat dammsuga VARJE kväll, mellan 9 och 10.

Hur kan man ha det så smutigt att man måste dammsuga varje kväll? Sent på kvällen?

(alltså, första gången det hände så trodde jag det var en engångsförteelse, att de typ spilt något eller så, men nej. Varje dag och hela lägenheten, mellan 30 och 40 minuter håller de på)
Hårande katt? Som bor hos dammallergiker?
 
Grannen ovanför som har börjat dammsuga VARJE kväll, mellan 9 och 10.

Hur kan man ha det så smutigt att man måste dammsuga varje kväll? Sent på kvällen?

(alltså, första gången det hände så trodde jag det var en engångsförteelse, att de typ spilt något eller så, men nej. Varje dag och hela lägenheten, mellan 30 och 40 minuter håller de på)
Jag blev tvungen att kolla så du inte bor nedanför mig :o
 
Folk som lägger upp bilder av sin häst/hund/katt och skriver ”Veterinären säger att hen är fet, det är hen väl inte?”

Och allra mest stör jag mig på de som svarar ”Veterinärerna kan inte VÅR RAS”.
Fast jag har råkat ut för detta i verkliga livet, fast omvänt, dvs att veterinären sa att hon inte kunde rasen....... Jag frågade om hullet på min häst för x antal år sedan, och vet kunde inte svara pga att hon inte hade erfarenhet av hur rasen skulle se ut..... :crazy: DET störde jag mig på!
 
Fast jag har råkat ut för detta i verkliga livet, fast omvänt, dvs att veterinären sa att hon inte kunde rasen....... Jag frågade om hullet på min häst för x antal år sedan, och vet kunde inte svara pga att hon inte hade erfarenhet av hur rasen skulle se ut..... :crazy: DET störde jag mig på!
En bra veterinär för tomtarna i mitt inlägg då :D
 
Grannen ovanför som har börjat dammsuga VARJE kväll, mellan 9 och 10.

Hur kan man ha det så smutigt att man måste dammsuga varje kväll? Sent på kvällen?

(alltså, första gången det hände så trodde jag det var en engångsförteelse, att de typ spilt något eller så, men nej. Varje dag och hela lägenheten, mellan 30 och 40 minuter håller de på)
Hur stor lägenhet har dom? 30-40 min för å damsuga liksom O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 973
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 355
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp