Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade med en rejäl förkylning imorse, sjukt ont i huvudet och mitt huvud snurar.

Utöver det blev jag erbjuden bröstimplantat igår handluckraren betala och ta hand om mig efteråt.
 
Vaknade med en rejäl förkylning imorse, sjukt ont i huvudet och mitt huvud snurar.

Utöver det blev jag erbjuden bröstimplantat igår handluckraren betala och ta hand om mig efteråt.
Det råkade inte vara på en dejtingsajt du blev erbjuden? Dår erbjudaren var läkare och gjorde bröstjobb?
 
Jag stör mig på grupparbeten! (Vem kom på att man måste göra grupparbeten?! :rage:)

Är sååå trött på grupparbeten nu. Och lär vara det livet ut.
Ingen i min grupp bryr sig det minsta, för det är ju roligare att hänga med vänner (vi i gruppen är inte de som vanligtvis skulle välja att spendera tid tillsammans). Oavsett vad jag sagt, hur jag sagt det, eller när jag sagt det har jag inte fått något gehör, vilket resulterat att våran uppgift inte blivit gjord. Jag KAN inte göra hela arbetet själv, alla måste vara med och sammarbeta för att det öht ska bli något, men jag har gjort allt i min makt för att få arbetet gjort och det är ändå inte gjort. Så nu är vi då i läget där läraren inte kan godkänna oss i kursen, och för att inte få underkänt måste vi alla komma in på lovet och göra klart detta. Vilket stör mig enormt. På mitt lov vill jag inte behöva åka till skolan för att göra klart en rest, och definitivt inte när det inte är jag själv som satt mig i den situationen.

Det kan hänt att jag vräkte ur mig en del mindre snälla saker när jag pratade om detta med med läraren för kursen sist... :angel:
 
Kursinformationen: Uppgiften ska lämnas in inom två dagar efter seminariet, mer information finns på inlämningssidan.

Inlämningssidan (som jag besöker 1,5 dygn efter seminariet för att lämna in uppgift): Uppgiften är låst. Den skulle ha lämnats in inom 24 timmar.

:up:
 
Jag stör mig på allt. Det händer tamejfan bara skit nu.
Bilen ska till skroten,
igår blev jag trampad av min häst på foten. Nu sitter jag på akuten för att sköterskan på 1177 (som jag tänkte kunde skicka ett meddelande till vårdcentralen att dom ska ringa mig) sa med mycket myndig stämma att jag ska omedelbums till akuten.
Jag hade lika gärna kunnat få röntgenremissen från vårdcentralen.. Så nu kommer jag givetvis få vänta i timmar. Jag har ont, foten domnar, jag vill hem och jag har inte råd att vara borta från jobbet. Jag skulle äntligen få börja vattenträna i varmbassäng idag. Men det kommer jag varken kunna eller hinna.
Ikväll ska (skulle?) jag och maken på årsmöte för föreningen han spelar för. Där ska hans lag uppvaktas för sitt sm-brons.. Men det är ju givetvis gasfoten som är trasig så det blir väl inte heller av..
Skit är det.
 
På folk som inte dyker upp när de ska. Hyresvärden skulle vara här "runt 13.30". Klockan är nu 16.30. Inte får jag tag på människan heller. Suck.

Tre veckor kvar till flytt, tre veckor kvar till flytt, tre veckor kvar till flytt...
 
Just nu stör jag mig lite på mig själv. Normalt har jag lätt för att ha förståelse för andra människors känslor om saker och ting även om det inte matchar mina egna känslor om detsamma. Men precis just nu känner jag en i ärlighetens namn ganska stark frustration just över en sån här sak. Jag förstår att personen känner som h*n gör, rent logiskt, men jag har lite svårt att "acceptera" (i brist på bättre ord) sättet som personen väljer att hantera det hela. Man skulle kunna jämföra det med att "bota tandläkarskräck genom att skita i att gå till tandläkaren". Nu handlar det inte om tandläkare utan något helt annat, men kontentan är just detta, och detta sättet att förhålla sig till en mental pappersdrake som ser jättefarlig ut men egentligen inte är farlig alls, har jag just nu svårt att förlika mig med, och det stör mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 470
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 342
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
14 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp