Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Personer som sjukanmäler sig och sedan på sociala medier är på gymmet och storstädar. Man ba jahapp... Fattar inte att folk helt saknar (arbets)-moral. Varför ha ett jobb öht om man inte pallar?
Du verkar ha så mycket kollegor som inte vill jobba :crazy:. Hur kommer det sig att de är så ointresserade? Är det okvalificerat arbete?
 
Du verkar ha så mycket kollegor som inte vill jobba :crazy:. Hur kommer det sig att de är så ointresserade? Är det okvalificerat arbete?

Yes, just detta är väl "okvalificerat" (finns olika tjänster inom företaget) men inte direkt krävande och förhållandevis bra betalt. Jag tänker att varför har man ett jobb om man inte orkar jobba?
Jag jobbar två dagar i veckan (självvalt), också ett alternativ tänker jag om man nu har så mkt annat att göra.
 
@tornblomma Ja vad trist! Är så omotiverande att jobba på såna ställen också tänker jag, där kollegorna är ointresserade liksom. Hoppas det blir bättre! :)
 
@tornblomma Ja vad trist! Är så omotiverande att jobba på såna ställen också tänker jag, där kollegorna är ointresserade liksom. Hoppas det blir bättre! :)

Tack! :) Tror att det skulle kunna avhjälpas med bättre och mer engagerad rekrytering, något jag kommer påpeka framledes. Ägarna sitter utomlands så tror att de kanske tänker lite "jahapp" typ långt bortistan.
 
Senast ändrad:
Annonssidorna på facebook :banghead:
Vi ska sälja ett akvarium, ett tomt jäkla akvarium utan några fiskar. Det står hur många liter det rymmer, måtten på det och att pump, möbel och belysning medföljer i köpet. Samt vilken ort det finns på. Samt 2 bilder på det. Det är allt, ändå står det hela tiden att annonsen kan strida mot deras riktlinjer :confused: Exakt vad i en sådan annons kan göra det?! Vi behöver bli av med skiten eftersom det nu står mitt i vägen i vardagsrummet. Annonsen blev godkänd och folk har svarat på den, sedan helt plötsligt ska den granskas? Om och om igen. Men annonsen jag lade ut på en hundleksak är det inga problem med.
 
Stör mig på min granne som drar igång stavmixer eller liknande nu kl kvart över sex på morgonen efter att ha slamrat i köket ett tag innan.... sunt förnuft? Nej, det tycker inte jag.
 
Personer som sjukanmäler sig och sedan på sociala medier är på gymmet och storstädar. Man ba jahapp... Fattar inte att folk helt saknar (arbets)-moral. Varför ha ett jobb öht om man inte pallar?

Yngre förmåga igen? Jag har ju som sagt en yngre förmåga som visat sig vara en större katastrof än vad jag trodde. Han är nu portad från mina borrplatser permanent (något jag aldrig gjort förut). Fine om det var några mindre enstaka fel (jag begär inte det omöjliga) men det är konstant grova fel... och telefonen är intressantare än att göra jobbet och vara noggrann. Jag skulle gärna vilja höra hur han beskriver det han ska göra för att tjäna sin lön för telefontiden är stor...
 
Folk som stannar på motorväg för att glo när det hänt något! :arghh:
Passerade en bilbrand i måndags, ingen stor grej, alla var ute, hjälp fanns på plats och brandkår var larmad. Ge fan i att stanna om ni ändå inte ska hjälpa, sänk farten och kör förbi istället för att hindra trafiken! :rage:

Fan ta alla som stannar för att filma olyckor. :banghead:
 
Att man i serien "störst av allt" på Netflix påstår att herrgården blev ett skott genom tillbyggnad av två till torn (typ) :banghead::banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 196
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 360
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 909
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 734
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp