Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte andra plagg med. Köpte även en tröja de inte hittade för 35, där fick jag 44 kronor i prisavdrag. Känns inte som jag orkar bråka om så lite pengar
Dessa skorna gäller det
28280
 
Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.
Fast, i hur många trådar ska du älta det?
Vad hoppas du att få ut av att skriva det i olika trådar?
Har man lite skinn på näsan så ska man hålla sig långt borta från Bukefalos och Internet överlag.
För din egen skull, tänker jag?
Sedan så läste jag inte tråden som du gör, utan eftersom det dröjer (bl.a.) med svar från dig/ man spinner vidare på vad som skrivits tidigare fortsätter man utveckla varandras svar och hur man tänker.
Det är ju bara du som kan känna dig träffad om det stämmer. Annars släpp det, för din egen skull.
 
Stör mig på att jag gått och lagt mig på övervåningen med frukost och kaffe. Inser att jag vill ha mer frukost, men efter att redan har rantat upp och ner ett par gånger vill jag bara ligga kvar.

Hej I- lands problem.
 
Stör mig på min brist på energi, magvärk och muskelvärk mer eller mindre överallt. Dessutom har jag massor jag skulle behöva göra idag, urk.
 
Folk som ideligen delar "kloka" citat på Facebook. Har en bekant som så gott som varje dag delar citat i sann Carpe Diem-anda. :banghead: Och självklart handlar en stor del av skiten om att hon är såååå stark och att man inte ska döma någon innan man gått en mil i dennes skor, bla, bla.
 
Stör mig massor på att påskharen kom och lade ett ägg på 4e våningen på jobbet och jag sitter på markplan. Då måste jag ju anstränga mig för att hämta godis :arghh::p
 
Jag stör mig på att det är så lätt att gå med i facket men så krångligt att gå ur. I ena fallet typ bara klicka in sig på deras sida och anmäla sig - i det andra, ringa först för att få en blankett hemskickad som sen ska fyllas i och skickas tillbaka. Morr - jag hatar sånt
 
Jag stör mig på att Facebook inte låter mig annonsera om att jag kan sitta djurvakt för att man inte får köpa och sälja djur där. Det är för fan inte ens det jag gör?! :meh:
 
Jag stör mig på att vi fått in en spik i sidan av vårt tre dagar gamla bildäck, så att vi tvingades köpa ett nytt svindyrt på första bästa ställe. Lagom kul när man precis ska iväg för påskfirande :meh: Den satt verkligen på utsidan av däcket och någon har dessutom ritat på rutan vid det däcket, så tror att någon gjort det med flit. Suck!
 
Jag stör mig på att vi fått in en spik i sidan av vårt tre dagar gamla bildäck, så att vi tvingades köpa ett nytt svindyrt på första bästa ställe. Lagom kul när man precis ska iväg för påskfirande :meh: Den satt verkligen på utsidan av däcket och någon har dessutom ritat på rutan vid det däcket, så tror att någon gjort det med flit. Suck!
Det går inte att laga då? Sist jag råkade ut för punktering så hade jag visserligen kört på en skruv så den satt på slitytan, men jag lämnade in det och det kostade en bråkdel att laga jämfört med att köpa nytt. Snabbt gick det med. :idea:
 
Det går inte att laga då? Sist jag råkade ut för punktering så hade jag visserligen kört på en skruv så den satt på slitytan, men jag lämnade in det och det kostade en bråkdel att laga jämfört med att köpa nytt. Snabbt gick det med. :idea:

Nä, tyvärr inte. Om den suttit i slitytan hade det inte varit några problem att laga men på sidan så går det inte. Så istället blev det att lägga 1500 kr på ett nytt däck :turd:
 
Jag skrev en tenta på fredagen för tre veckor sedan, imorgon är det röd dag så jag lär få vänta till efter påsk innan jag får tillbaka den :/
 
Stör mig på att jag inte fick säga hejdå fysiskt till favvo-kollegan som gick i pension, det blev bara ett hejdå över telefon, störde mig på trafikledningen som korvade ihop det för mig så jag ej hann hem och säga hejdå. :(
 
På att det ska bli 21 grader och sol hela imorgon, och jag måste flyttpacka. Skulle så gärna vilja åka ut och vandra någonstans, men det får duga med en längre paus mitt på dagen för att hänga i parken i några timmar.
 
När icke skandinaviska företag använder sig av å, ä och ö för att se lite "coola och unika" ut. Det ÄR så fult! Typ som här:

Visa bifogad fil 28292

:arghh::arghh::arghh:

Det ligger ett "Skandinaviskt" café på väg till jobbet som heter Borealis (gissningsvis en referens till norrsken), som de har stavat med Ö!!
Det är som att folk ser prickarna som dekoration, och inte något som gör det till en helt ny bokstav
 
Det ligger ett "Skandinaviskt" café på väg till jobbet som heter Borealis (gissningsvis en referens till norrsken), som de har stavat med Ö!!
Det är som att folk ser prickarna som dekoration, och inte något som gör det till en helt ny bokstav
Jamen precis! Men som fellow skandinav så kan jag inte låta bli att läsa det som ö, så det gör ju att de flesta sådana där namn/ord blir jättefula. Det finns till exempel ett energibarmärke som heter Lärabar, och jag får alltid rätta mig och säga Larabar när jag pratar med mina kollegor om dem eftersom ingen fattar vad jag menar annars... 🙄 Det tar emot varje gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 643
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 010
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
15 057
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp