Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brände mig lite på armen när jag hällde av pastavattnet, svider inte så farligt men kommer åt det hela tiden
 
Människor som tvångsmässigt måste heja när man passerar varandra på skogspromenader. Låt mig vara! Jag går i skogen för att få vara ifred, inte för att traska på nån jävla hej-hej-hej-turné.
 
Människor som tvångsmässigt måste heja när man passerar varandra på skogspromenader. Låt mig vara! Jag går i skogen för att få vara ifred, inte för att traska på nån jävla hej-hej-hej-turné.
Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?
 
Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?
Jag hejar på alla jag möter om jag är på landet. Kör jag på småvägar hälsar jag på mötande bilar och traktorer. :D
Hemma i byarna måste jag hälsa på alla. Det KAN ju vara en bekant som bytt bil....
 
Jag stör mig på att något av en drömhyresrätt (en egen liten stuga :love:) är ledig och att jag inte kan flytta dit pga rejält högre hyra än jag har nu och ett läge som gör mig bilberoende. Är helt enkelt inte gjord av pengar, tyvärr.
 
Stör mig på min mor.
Berättade hur jag tänkt klippa mig då jag är grymt less på mitt hår och tänkte testa något nytt.

Först fnyser hon ut nått att den frisyren jag tänkt mig tycker hon är ful, blev måttligt road/irriterad av det.

Sen undra hon om jag hade nån plan B ”ifall jag skulle ångra mig”, sa då lite halvsyrligt att det finns peruk, då kom det ett snörplig kommentar att det minsann kliade och var varmt obehagligt osv. 🙄🙈
 
Stör mig på att min kropp är så jäkla trasig!! Det är så mycket jag VILL göra men orkar knappt det jag måste.
Det känns som att livet rinner ifrån mig medan jag väntar på operation. :(
Förnuftsmässigt förstår jag ju att två år inte är hela livet, men det är ändå så himla deppigt och störande! :down::arghh::turd:
 
Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?
Jag hejar alltid på folk 🙋🏼‍♀️. Tycker det är trevligt :).

Jag hatar det. :D Jag går i skogen för att få vara ifred med mina egna tankar. Jag har liksom inga förväntningar om att jag ska vara den enda människan som är ute och går på stigarna men jag orkar inte vara trevlig och hälsa på alla jag möter.
Jag har ett jobb där jag behöver vara supersocial så på fritiden tycker jag det är skönt att bara vara själv, lyssna på musik i hörlurar och vara inne i min egna bubbla och slippa ha mänsklig kontakt.

Undantaget är om jag möter några med en glad hund som vill hälsa, då har jag inga problem att stanna och prata. Annars brukar jag faktiskt bara gå rakt förbi de jag möter utan att ta ögonkontakt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 515
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 988
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 360
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp