Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
När smågrejer i tvättmaskinen gör så här...

28515
 
Jag blir vansinnigt störd på att särbons bror tiggt till sig chiliplantorna jag gett till svärmor :rage: De var liksom menade till särbon och svärföräldrarna, inte den moochande brodern... men visst, nu blir det ingen mer chili däråt. Jag tänker inte lägga ner pengar (specialsorter som inte är de billigaste) och tid på honom. Förbannat störande iaf och han ser ju sig som den store odlaren så då kan han fan dra upp sina egna plantor :grin:
 
Senast ändrad:
Jag hatar det. :D Jag går i skogen för att få vara ifred med mina egna tankar. Jag har liksom inga förväntningar om att jag ska vara den enda människan som är ute och går på stigarna men jag orkar inte vara trevlig och hälsa på alla jag möter.
Jag har ett jobb där jag behöver vara supersocial så på fritiden tycker jag det är skönt att bara vara själv, lyssna på musik i hörlurar och vara inne i min egna bubbla och slippa ha mänsklig kontakt.

Undantaget är om jag möter några med en glad hund som vill hälsa, då har jag inga problem att stanna och prata. Annars brukar jag faktiskt bara gå rakt förbi de jag möter utan att ta ögonkontakt.
Då skulle du bo här. Det är YTTERST sällsynt att man möter en annan människa i skogarna här omkring...... OM jag skulle möta någon så hälsar jag självklart.
 
Stör mig på sambons elgitarr.
Det är hans största intresse och han kan absolut spela och har sänkt volymen på förstärkaren, men han spelar hela tiden och kan hålla på hur länge som helst. Sonen spelar dessutom Fortnite i rummet bredvid. Enda rummet i huset där det alla fall nästan är tyst är tvättstugan. Sambon stänger av om jag ber honom så det är inga problem egentligen, men ljud stör mig nu bara. Mina skor är i tvättmaskinen så kan inte gå ut heller.
Bonussonen spydde ner dem, yngsta sonens skor och dotterns bilstol. Yay. :meh:
 
Stör mig på folk som inte kan låta mig vara
Har aktivt valt bort människor som vill ha med en på saker som kostar pengar
”Jamen det är ju baaaara mat som tillkommer”
Ja typ hela min månadskostnad för mat ja
 
Nu stör jag mig på att jag har ont i magen och huvudet och att jag har dåligt med batteri i mobilen, och podden jag lyssnar på är spännande. Detta betyder att jag kommer behöva ladda mobilen snart, vilket i sin tur betyder att jag inte kan fortsätta lyssna på podden eftersom min mobil endast har ett uttag vilket då laddaren och hörlurarna ska dela på.

När en vill ha båda samtidigt så betyder det att en måste välja en av dem. Så egentligen kanske jag stör mig på att min mobil inte har något separat uttag för hörlurarna :meh:
 
Jag kan inte sova för att jag är irriterad och hungrig, men har precis borstat tänderna och orkar inte göra det igen. :cautious:
 
Stör mig på att det rycker i mitt ögonlock och har gjort hela dagen. Tack, stress-tics... :yuck:
 
Sålde en del av mina hästgrejer, mamma tjatade om att jag inte skulle sälja något jag ångrade. Blev trött och nästan lite sur, jag skulle inte sälja något för mycket!

Har redan ångrat två saker... :cautious:
 
En bekants inlägg på fb förstör hela morgonen. Hon delade svammel från nån man som tyckte man - män - skulle vårda och hylla kvinnan som fick leva med sina ärr och sin kamp för sitt utseende hela livet efter baranafödandet. Tala om för henne att hon var vackrare än någonsin.

Jag spyr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 463
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 953
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 339
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
14 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp