Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att jag glömde min fina fina plånbok på flyget, och vet med 99.9% säkerhet att den ligger/låg under sätet där jag satt. Jag betalade en kaffe på flyget så jag vet att jag garanterat hade den då, och jag upptäckte att den var borta direkt efter att vi kommit igenom passkontrollen. Men enligt flygbolaget har varken kabinpersonalen eller städbolaget hittat något, vilket innebär att det måste vara någon jävel som stulit den :rage: Så nu är jag på resande fot helt pengalös - tur att jag tog med mig sambon i alla fall :D
 
Att jag fortsätter använda diverse sociala media fast det 99% av tiden resulterar i att jag vill slita mitt hår i förtvivlan.
Det börjar likna nåt slags självskadebeteende ibland... :crazy:
 
Nu stör jag mig på att jag hittat en bok som jag faktiskt vill läsa, men boken finns inte tillgänglig i sverige. Och kommer förmodligen inte heller att bli tillgänglig i sverige :down:
 
Bilistjäveln som stänkte ner mig imorse, strax efter jag gick utanför dörren. Har 30 minuters promenad till min kurs och är fortfarande nerkyld mer än 2 timmar senare...
 
Att det på riktigt ska vara så förbannat svårt att äta normalt utan att smacka och smaska och föra diverse ljud för sig :devil: :arghh::yuck:
 
Att jag är för lat för att vara tillräckligt dramatisk för att skjuta sönder särbons present dagen till ära med hagelgevär.
 
Jag stör mig på att jag blir så jävla bitter på alla hjärtans dag och på att det i år sammanfaller med världens jävla pms samt en omgivning jag helst skulle skjuta och gräva ner nånstans.
Och jag stör mig på att det kändes för patetiskt att köpa en blomma till mig själv. Jag tänkte köpa en ros i kruka men neheeejdå. Så jävla löjligt.
Men mest stör jag mig på att jag inte har en snubbe som köper blommor åt mig. Vilket egentligen är skitlöjligt men det skiter jag faktiskt fullständigt fan i.
 
Jag stör mig på att jag blir så jävla bitter på alla hjärtans dag och på att det i år sammanfaller med världens jävla pms samt en omgivning jag helst skulle skjuta och gräva ner nånstans.
Och jag stör mig på att det kändes för patetiskt att köpa en blomma till mig själv. Jag tänkte köpa en ros i kruka men neheeejdå. Så jävla löjligt.
Men mest stör jag mig på att jag inte har en snubbe som köper blommor åt mig. Vilket egentligen är skitlöjligt men det skiter jag faktiskt fullständigt fan i.
🌹 Jag vet inte om du kan se min emoji, men du får en ros av mig! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 973
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 355
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp