Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mej just nu på att jag sträckläst en bokserie de två senaste veckorna men nu är sista boken slut :cry: vad ska jag läsa nu?
Följande del kommer ut nångång i juni men det är 8 personer före mej i kön på den..
Det är då man vänder sig till fanfiction! :up: Man får läsa mer med ens älskade karaktärer :love: Och det finns riktigt bra såna helt gratis på nätet!
 
Hade hoppats slippa det. Har en grym telefonfobi :(
Går det bättre via text? Kom tänka på att jag pga min hörselskada har en app som fungerar som texttelefoni, jag får kontakt med en person som ringer åt mig och tolkar.
De vet dock ju inte varför jag använder tjänsten, så jag kom plötsligt tänka på att det borde även fungera för de som inte vill tala i telefon men text går bra.
 
Jag stör mig på att jag har en liten dipp efter ha varit pepp efter mötet med nya chefen. Det gick ju bra, och ändå blir jag rädd att de ska inte bli nöjd med mig i framtiden eller att jag ska få arbetsuppgifter jag egentligen inte ville ha alls eller att jag tar för mycket pauser i arbetet. 🙄

Och så stör jag mig på att jag skrev flera inlägg i raken här nu i samma tråd :banghead:
 
:eek: Menar du inte att man inte får sälja barn? Typ "gratis mot hämtning"
Jag skulle aldrig vilja utsätta mig för ett gråtande barn, barnkidnappare har ett tufft yrke :cautious:
/Dålig humor
Sälja? Är det möjligt ens? Antingen är ungen skitgullig så livmodern stryper en i sömnen vid försäljning, eller så är ungen sjukt jävla jobbig och således omöjlig att sälja.
Här är det förstnämnda - världens sötaste grannungar och en livmoder med cravings :p
 
Sälja? Är det möjligt ens? Antingen är ungen skitgullig så livmodern stryper en i sömnen vid försäljning, eller så är ungen sjukt jävla jobbig och således omöjlig att sälja.
Här är det förstnämnda - världens sötaste grannungar och en livmoder med cravings :p
Jag räknar med personer som du om jag skulle behöva sälja ett jobbigt barn :cool::p
Dvs alla barn är jobbiga, även de som ser gulliga ut. "Barn ska inte synas eller höras" låter bra tycker jag, katten och hunden :angel::p
 
Jag räknar med personer som du om jag skulle behöva sälja ett jobbigt barn :cool::p
Dvs alla barn är jobbiga, även de som ser gulliga ut. "Barn ska inte synas eller höras" låter bra tycker jag, katten och hunden :angel::p
Fast ... katten räknas nästan inte, hon tycker att alla främmande människor är pest.
 
Sila yoghurten?
Stå i kaffefilter och rinna av så den blir tjockare.

@gul_zebra Riv gurka (grova sidan) salta lätt, efter en stund sila bort vätskan eller krama ur den. Avrunnen yoghurt enl. ovan eller turkisk yuoghurt. Pressad vitlök, olivolja och nymalen svartpeppar. Gott till div. bön-/grönsaksbiffar, matsallader, lax.
Jag köpte svensk gurka på Coop för 5 kr/st igår.
 
Jag börjar bli gråhårig. Har hittat 4 gråa (fast mitt hår är så mörkt att de nästan ser vita ut) strån. :meh:
Jag är ju för fasen bara 33! :arghh:
Dessutom är min hårbotten kaos och jag har fått mjäll, vilket jag aldrig haft innan.
Jag har inte ens fyllt 30 och har börjat få gråa hår :arghh:
 
Att det tar nästan två månader för företaget att räkna semester. Så svårt kan det väl inte vara att räkna ut hur mycket semester jag ska ha?
 
Skulle boka om tiden hos sjukgymnast. Råkar boka idag (tänkte inte..) och nu kan jag inte boka in igen utan måste ringa. Jag som inte ville ringa!
 
Går det bättre via text? Kom tänka på att jag pga min hörselskada har en app som fungerar som texttelefoni, jag får kontakt med en person som ringer åt mig och tolkar.
De vet dock ju inte varför jag använder tjänsten, så jag kom plötsligt tänka på att det borde även fungera för de som inte vill tala i telefon men text går bra.
Det löste sig fort. Paketet vart iväg igen på kvällen och framme nästa dag.

@Asko det skulle kunna funka. Har dock svårt att ta kontakt när jag inte vet hur jag ska uttrycka mej.
 
Att det ska vara svårt att hitta slim fit byxor till tonårspojke till hyfsad pris då de går sönder inom en månad. Speciellt med tanke på att han plockade ur massor av byxor igår som var antingen för trasiga eller för små (inköpta i höstas :cautious:) så det måste handlas ett gäng igen.
 
Stör mej på att jag tror att det är fredag. Trodde det igår med. Jag vill ha måndag för bövelen.

Stör jag mej på detta gula som yr omkring. Jag blir sjukt trött av det och får dessutom ångest av tröttheten. Sen när det är över så kommer gräset i stället och då slår allergin ut på riktigt :yuck:

Vädret. Vill ha lite varmare nu. Behöver inte vara jättevarmt men vill gärna slippa isvindarna.
 
Jag stör mig på att jag vet att jag behöver lite nya kläder (inte handlat nytt på typ 3 år) Jag vill inte gå och shoppa :arghh: Det finns inga kläder längre, bara magtröjor överallt eller svindyra kläder.
Jag har två byxor... Ena paret har en söm släppt på och hotar att bli ett hål av snart, de andra är så utnötta att jag börjar bli rädd för att tyget ska skavas hål på. Vaför kan inte kläder hålla i all evighet? (ok, båda byxorna har 12 år på nacken och det mesta i min garderob är runt 10 år gammalt men ändåååå)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 195
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 360
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 908
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 733
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp