Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag räknar med personer som du om jag skulle behöva sälja ett jobbigt barn :cool::p
Dvs alla barn är jobbiga, även de som ser gulliga ut. "Barn ska inte synas eller höras" låter bra tycker jag, katten och hunden :angel::p
Du har bara inte träffat mina grannungar! Kom hem en dag när en unge typ en tvärhand hög står med panik och försöker trycka på dörröppnarknappen i porten, men knappen är seg som sirap. Håller upp dörren, kommer in till nästa unge som i lite mindre panik försöker få upp hissdörren och försöker förklara att hen får vänta tills hissen kommit ner först, sen kan man öppna dörren.

Så en annan dag kommer jag gående, ena ungen ser mig, rusar till porten och ropar "vänta vänta!", trycker på knappen så dörren öppnas åt mig och är sååå stolt. Så jävla gullig! :love:

Stå i kaffefilter och rinna av så den blir tjockare.

@gul_zebra Riv gurka (grova sidan) salta lätt, efter en stund sila bort vätskan eller krama ur den. Avrunnen yoghurt enl. ovan eller turkisk yuoghurt. Pressad vitlök, olivolja och nymalen svartpeppar. Gott till div. bön-/grönsaksbiffar, matsallader, lax.
Jag köpte svensk gurka på Coop för 5 kr/st igår.
Hur man vet att man är trött: Det tar en bra stunds fundering innan man kopplar att det nog inte är den grova sidan av gurkan du pratar om :angel:
Kommer aldrig orka göra sånt där, dip ska vara klart när det köps. Men jag ska prova nån färdig burk framöver :up:
 
Jag stör mig för övrigt på att jag har en jävla brandslang i näsan. Var fan kom den här snuvan från?! Pollenhalten här har liksom gått ner (om man ska tro klart.se iaf men efter allt regn känns det väl ganska rimligt), min förkylning har blivit bättre, jag medicinerar med både pollenmedicin och nässpray mot både rinnsnuva och täppa men det forsar mer än någonsin ur näsan ändå?! :arghh:
 
Det löste sig fort. Paketet vart iväg igen på kvällen och framme nästa dag.

@Asko det skulle kunna funka. Har dock svårt att ta kontakt när jag inte vet hur jag ska uttrycka mej.
Jag tycker att det är lite lättare i text då man kan gå tillbaka och ändra om det behövs. Appen heter texttelefoni.se iallafall, finns även som hemsida om du skulle vilja prova :)
 
Du har bara inte träffat mina grannungar! Kom hem en dag när en unge typ en tvärhand hög står med panik och försöker trycka på dörröppnarknappen i porten, men knappen är seg som sirap. Håller upp dörren, kommer in till nästa unge som i lite mindre panik försöker få upp hissdörren och försöker förklara att hen får vänta tills hissen kommit ner först, sen kan man öppna dörren.

Så en annan dag kommer jag gående, ena ungen ser mig, rusar till porten och ropar "vänta vänta!", trycker på knappen så dörren öppnas åt mig och är sååå stolt. Så jävla gullig!:love:
En övergående fas :cool:
/talar av erfarenhet (dvs mig) :angel:
 
Jag stör mig på att biobiljetterna jag köpt tydligen är använda så a) det blir inget Avengers för mig ikväll, och b) jag måste undvika senaste Spiderman-trailern i minst en vecka till då den tydligen innehåller spoilers för just Avengers :rage:
 
Jag stör mig på att jag testade styrkan på en egenodlad chili genom att bita i den... igen. Mina läppar svider nu :meh:

#attmanaldriglärsig
Jag gjorde exakt samma sak i helgen och höll på att dö :D
Vi har en chiliväxt som inte fått någon kärlek alls utan torkat så jag tog en av mini chilisarna och tuggade glatt på för att visa sambon att de minsann inte alls skulle vara starka, jag hade väldigt fel!
 
Jag stör mig på att biobiljetterna jag köpt tydligen är använda så a) det blir inget Avengers för mig ikväll, och b) jag måste undvika senaste Spiderman-trailern i minst en vecka till då den tydligen innehåller spoilers för just Avengers :rage:
Såg trailern nyss, rejäl spoiler helt klart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 243
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 393
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 973
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 863
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp