Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det stör mig att det står under mina annonser på Blocket att jag fått ett meddelande men det finns inga meddelanden.. Det stör mig, tänk om någon vill köpa!
 
Startar om telefonen och "SIM-kort låst" dyker upp :nailbiting::eek:
Jag tar alltid bort det det första jag gör när jag stoppar i ett nytt SIM för jag kommer aldrig ihåg koden... Panikleta efter kortet som SIM-kortet satt i alltså....
 
Dom har stängt en bro över älven. Så istället för cykelvänliga 3,5km till stallet har jag nu två mil. :cautious: hur länge är bron stängd? 1,5 månad. :meh: dock ska jag försöka ta med cykeln i våran lilla båt och köra över älven med den. Återstår hur jag ska lyckas med det :laugh:
 
Min gubbf..n till farsa som ställer till med mer problem som död än som levande.
Som levande existerade han bara inte - som död... endast en massa besvär och irritation
 
När man kommer på sig själv med att fastna med blicken på någon och det är helt omöjligt att kolla bort! Vart man än kollar så dras blicken tillbaka!

I det här fallet en kvinna med ett barn som leker på ett så fint sätt. Men inte sjutton kan jag sitta och stirra för det :cautious:
 
På att det är ljust nästan dygnet runt nu så mina sovrutiner blir helt körda eftersom jag inte blir sömnig på normala tider om det inte mörknar :arghh:
 
Stör mig på att det var en bil som stannade och släppte över ett barn på cykel, över ett vanligt övergångsställe när barnet varken leder cykeln eller satt ner båda fötterna bredvid cykeln.

Nu lär sig det barnet att bilarna stannar och tror att det bara är att cykla på. Känns som det kan bli farligt när barnet träffar på a dra trafikanter som inte gör likadant.
 
Jag stör mig på när en skruv lossnar från glasögonen och man behöver skruva fast den igen, fast problemet är att man behöver sina glasögon för att kunna se vart man ska skruva fast skruven :grin:

Okej, riktigt så illa är det inte. Jag ser utan glasögon också, fast allt är mycket suddigare utan än med :p
 
Åskan hänger i luften och bryter inte ut. Det har varit kvavt och äckligt i flera dar. Det kanske mullrar lite långt bort. Är inte säker dock.
 
Skulle sätta in en innerdörr i vardagsrummet.
Dörren gick inte igen utan tog i en gammal handikappramp, så jag tog bort rampen och möttes av det som syns på bilden.
Dessutom går dörren fortfarande inte igen för nu tar den i listen istället :arghh:
 

Bifogade filer

  • 20190522_142838.jpg
    20190522_142838.jpg
    244,4 KB · Visningar: 90
Har hittat mitt drömhus. Riktigt sådär att man typ blir arg och ledsen och önskar att man inte visste om det för det känns så jobbigt att man inte har möjlighet att köpa det :(

Nyfiken på huset? Är det nåt som ligger på t ex Hemnet eller nåt du bara vill ha ändå?

-----------

Jag stör mig på mig själv för att jag blir så otrevlig mot min mamma när jag är trött och irriterad. :( Inte hennes fel, men det går ut över henne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 125
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 736
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 701
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp