Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden :mad:

För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?

Störigt :(
min sambo var nyligen hos tandläkaren och orsakade lite uppståndelse efter utförd röntgen då de upptäckte att han inte bara hade visdomständer utan YTTERLIGARE extra tänder bakom visdomständerna :eek::confused:
Hade aldrig fått plats hos mig och då har jag bara 3 visdomständer...
 
Jag stör mig på att ingen vill köpa mitt fina brickbord för utsatt pris. Har fått ett skambud men hell no. Mest stör jag mig egentligen på att det absolut inte passar in. Det hade passat jättebra på balkongen men utan tak och inglasning kommer det bli förstört.
Och så stör jag mig på att jag har en grön pinnstol. Den passar inte in, den ser förjävlig ut... Men den har ett affektionsvärde så jag vill inte göra mig av med den heller :meh:
 
Nu stör jag mig på att sambon tittar på handsmaids tale och jag ”måste” sitta i samma soffa. Det är ju bara hemskt! :cry:
 
Jag stör mig på att ingen vill köpa mitt fina brickbord för utsatt pris. Har fått ett skambud men hell no. Mest stör jag mig egentligen på att det absolut inte passar in. Det hade passat jättebra på balkongen men utan tak och inglasning kommer det bli förstört.
Och så stör jag mig på att jag har en grön pinnstol. Den passar inte in, den ser förjävlig ut... Men den har ett affektionsvärde så jag vill inte göra mig av med den heller :meh:
Jag läste "grön pistol" :D
Mina tankar kring det... ska vi nog inte ens tala om :angel:
 
Mina tumnaglar, det spelar ingen roll vad jag gör eller hur noga jag försöker hålla efter dem, jag har på vardera nagel två sprickor som aldrig växer bort utan de går ständigt upp hur korta jag än filar naglarna för att försöka få dem sluta växa. :mad:

Snart får jag gå till en salong och klistra på lösnaglar på tummarna, men det förbättrar ju inte dem egentligen. :banghead:
 
Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden :mad:

För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?
Tog bort en visdomstand första gången vid 35 års ålder, kanske ska få ta bort ytterligare en längre fram i livet.
 
Jag har kraftig PMS och stör mig just nu på en kollegan som harklar och väser ut luft. Räknade precis till 8 st på en minut. Harkel - fffffssssssssss. Som en jävla pyspunka.
 
Jag har kraftig PMS och stör mig just nu på en kollegan som harklar och väser ut luft. Räknade precis till 8 st på en minut. Harkel - fffffssssssssss. Som en jävla pyspunka.

Sådant kan reta gallfeber på mig, när jag väl en gång börjat störa mig. Samma när folk upprepade gånger drar in luft mellan tänderna, sådär som när man försöker få bort något som fastnat.
 
Jag stör mig som vanligt på folk.
Människor som sitter på FB och kör nån sorts liverapportering om explosionen i Linköping. Det är alltså inte folk på plats utan folk som hämtar olika artiklar och så
Get a life förhelvete
 
ont i ljumsken, tror det är artros.
Störigt att inse att jag antagligen har artros i höftled också, och att det som hjälper faktiskt är att träna.
Så jag kommer att ignorera det hela ett bra tag till och låtsas som om jag inte har ont. Den strategin brukar fungera ganska länge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 720
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 476
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp