Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värdelös strategi, tycker jag! Har kört den sen slutet av förra sommaren. Nu har jag börjat träna med hjälp av sjukgymnast.
Du har helt rätt.
Men jag är lat.
Och idag har jag dessutom sträckt mig i höger ljumske så nu tycker jag jättesynd om mig själv en stund. Rider ganska dåligt med en sträckt ljumske, också.
 
Pappa blandade ihop lördag och söndag. Skulle på kalas och äta smörgåstårta på söndag och nu visade det sig att det är idag. Och jag har precis käkat massor av thaimat för jag var så hungrig och sugen. Nu finns det liksom inte plats över för smörgåstårtan :( Nightcrawler är mycket bedrövad just nu
 
Du har helt rätt.
Men jag är lat.
Och idag har jag dessutom sträckt mig i höger ljumske så nu tycker jag jättesynd om mig själv en stund. Rider ganska dåligt med en sträckt ljumske, också.
Jag var inte lat, jag försökte mest förtränga det till och med när jag blev halt. ”Det går nog över och vården kan ändå inte göra nåt åt gamla mjukdelsskador”. Jag trodde ju att det var en sån som spökade, artros fanns aldrig i mitt medvetande.

Ljumsksträckningar är bedrövliga. :(
 
Pappa blandade ihop lördag och söndag. Skulle på kalas och äta smörgåstårta på söndag och nu visade det sig att det är idag. Och jag har precis käkat massor av thaimat för jag var så hungrig och sugen. Nu finns det liksom inte plats över för smörgåstårtan :( Nightcrawler är mycket bedrövad just nu
Smörgåstårta brukar vara ännu godare dagen efter Kan du inte få en bit med dig hem
 
Testa tranor som står och gapar utanför sovrummet :rage:

Edit: Givetvis pratar jag inte om @Tranan :p :D

Här är det trastarna som ställer till det. De väcker nödvändigtvis inte en, men skrämmer halvt skiten ur en när de flyger in i fönstrena med full fart. Ifjol så hårt att ett fönster gick sönder t.o.m.

Så har någon något tips på hur man får bukt på problemet så tar jag tacksamt emot.
 
Här är det trastarna som ställer till det. De väcker nödvändigtvis inte en, men skrämmer halvt skiten ur en när de flyger in i fönstrena med full fart. Ifjol så hårt att ett fönster gick sönder t.o.m.

Så har någon något tips på hur man får bukt på problemet så tar jag tacksamt emot.
Det finns rovfågelsiluetter att sätta på fönster. Det kan hjälpa!
 
Jag skulle lätt kunna vara den personen. Fast det är mer troligt att jag är ute typ 22 en lördagkväll... :angel: före 08 så sover jag. 😎

Efter 22 skulle jag inte ha några som helst problem med det :D Det känns som en sak om man bor lite avskilt och inte har en massa grannar. Det här är mitt i byn med flertalet hyreshus runt omkring, jag misstänker att jag inte var den enda som blev väckt :grin:
 
På att jag (tydligen) är så beroende av kaffe O_o
Dricker oftast bara en kopp till frukost, idag gjorde jag inte det. Kände mig helt under isen och efter lunch (blev tidigt, runt 11:30) tar jag en kopp och blir människa igen! Sjukt egentligen...!
 
Kunde vi inte åtminstone fått ett år utan några större utgifter och/eller skador/sjukdomar? Sonen var nere i tvättstugan och letade efter en tröja och skriker: Det sprutar vatten! Tack och lov rent vatten eftersom det kom över all den rena tvätten men stora mängder. Vi lyckades gemensamt få av alla tillflöden till bergvärmepumpen som var boven i dramat och det slutade spruta vatten. :cautious: Men bergvärmepumpen är körd, de höll visst inte mer än 14 år. Tack och lov för bästa kompisen som har lovat att komma ikväll och koppla så vi kan använda varmvattenberedaren, (vi har en extra för när vi satte in bergvärmen hade vi även bubbelbadkar) och sen ska vi sätta in en ny pump, men det är inte så akut tack och lov i och med att det är sommar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 613
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 009
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 373
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
14 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp