Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är måndag och jag börjar min semester på torsdag. Men postnord får mig att inte se fram emot semestern :banghead: Tack för den!
 
Ungdomsacne. Tre stora bölder på hakan. Ser förjävligt ut. Kanske borde tänka ”still got it” (ungdomen alltså) men det är svårt att se detta från den positiva sidan.
Du har mina sympatier, jag har råkat ut för likadana grejer idag :meh: jäkla mensen. Först när det är ägglossning, när mensen börjar, under mensen och sen när mensen slutar så ploppar de jäklarna upp.
Jag är inte tonåring längre! :arghh: Om jag ska få rynkor så kan jag väl åtminstone få slippa finnarna? :confused::rage:
 
31541

Det här. Tror hon på riktigt att jag ska sälja min ponny till henne?
 
Tror du på riktigt att personen är intresserad av att köpa någonting alls och inte försöker bluffa till sig pengar istället? :rofl::rofl::rofl:
Jag har varit med om liknande förr, dock angående en båt, men vem fan försöker sig på det med en häst?

Jag förstod från typ meddelande ett att det aldrig i livet skulle bli aktuellt, men är ju lite nyfiken på hur orimlig människan är. :cautious:
 
Jag har varit med om liknande förr, dock angående en båt, men vem fan försöker sig på det med en häst?

Jag förstod från typ meddelande ett att det aldrig i livet skulle bli aktuellt, men är ju lite nyfiken på hur orimlig människan är. :cautious:
Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".
 
Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".
Jag tror att det räcker med bara konto numret för att man ska kunna sno pengar, är osäker dock.
 
Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".
Fortfarande störigt. Jag har aldrig varit på väg att bli lurad, men blir irriterad.
 
Att vi äger två gräsklippare, och ingen av dem fungerar just nu. Klippare ett har ett trasigt handtag. Klippare två - som har stått i ett garage i ett par år pga att klippare ett är större och starkare - totalvägrar nu att starta. Känner sig förmodligen sviken och åsidosatt.... :cautious::laugh: Men allvarligt, vi har bytt tändstift på eländet. Vad mer finns att göra (ja, bensin har vi öst i också.... ;) )??
 
Att vi äger två gräsklippare, och ingen av dem fungerar just nu. Klippare ett har ett trasigt handtag. Klippare två - som har stått i ett garage i ett par år pga att klippare ett är större och starkare - totalvägrar nu att starta. Känner sig förmodligen sviken och åsidosatt.... :cautious::laugh: Men allvarligt, vi har bytt tändstift på eländet. Vad mer finns att göra (ja, bensin har vi öst i också.... ;) )??
Mitt knep är att värma tändstiftet på plattan i köket. Så varmt att det garanterat är torrt. Sedan rikligt med startgas :up:Startgas är grejor det.
 
Stör mig på att jag lyckats tappa lite vikt och att det resulterat i löskinn på magen. :meh:
Inte speciellt många kilon men ändå skvalpar lösskinnet.
 
allt
jag stör mig på allt
jag har sovit 6-7 timmar totalt sedan lördag morgon. Det är helt omöjligt att sova. (Läkare är inblandad, jag ska prova melatonin så fort jag vet att jag kan vara ledig från jobbet om jag blir helt däckad)
Jag vill bara sova..
 
Adlibris. Dom har skickat samma bok från samma beställning två gånger. Och jag har även lyckats betala den två gånger. Så jag kommer alltså behöva vänta på en returlapp och åka iväg till posten för att skicka tillbaka den. Jag blir så irriterad när jag behöver åka en extra vända för att företaget har gjort fel. :cautious:
 
Ja stackars människor som får vänta sååå länge :cool:
Är ju inte konstigt att folk tar bilen då, när det är så dåligt med kollektivtrafik. :angel:

Flåt, kunde inte låta bli :p


För övrigt stör jag mig på att vissa av mina appar i telefonen byter plats från SD-kortet till internlagringen när de uppdaterar sig. Så med jämna mellanrum måste jag sitta och flytta dem manuellt, eftersom telefonens lagring blir full, fast det finns massa GB plats externt. :turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 592
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 004
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 371
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
14 761
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp