Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skrev i förra tråden hur jag störde mig på att min man torktumlat en tröja för mig så att den krympte.
I två dagar gick jag runt i den med förkorta armar och midja och störde mig sen slängde jag den i tvätten.
I dag hittade jag den i garderoben, fast jag viste att varken jag eller maken tvättat på ett tag :confused:

Visade sig att den "lilla" tröjan jag gått och surat i var min 13-årige sons.

Så jag får ta tillbaka den störningen :p
 
Den här är ca 13 år.
@nightcrawler Åldern på hunden, borde fattat :idea: Jag är van att både jag och min telefon betraktas som konstiga för att den är bruk ännu.
Har fått hjälp att plocka foton ur en vikbar "osmart" modell, så det går om du hittar rätt tekniknisse. De var väldigt gryniga om man inte höll dem precis så små som den telefonens skärm, typ 3-4 cm.
 
Jag skrev i förra tråden hur jag störde mig på att min man torktumlat en tröja för mig så att den krympte.
I två dagar gick jag runt i den med förkorta armar och midja och störde mig sen slängde jag den i tvätten.
I dag hittade jag den i garderoben, fast jag viste att varken jag eller maken tvättat på ett tag :confused:

Visade sig att den "lilla" tröjan jag gått och surat i var min 13-årige sons.

Så jag får ta tillbaka den störningen :p
:rofl:
 
Stör mig på att jag vaknade "pigg" 3:15. Ska vara uppe sent i kväll så hade verkligen behövt sova mer.
 
På sjukdom, VAB och på att nu när det är plusgrader ute och man tänker att ”nu är det inte halt på vägen iallafall” - då ska man vara rädd för vattenplaning istället med stora pölar på vägen :arghh:
 
Jag stör mig på människor som tror att de ska kunna hota sig till fördelar, "får jag inte den här fördelen så tänker jag inte hjälpa till någonsin" Fast fördelen är klart utskriven till att ges till de som faktiskt har visat att de hjälper till. Personen ifråga har aldrig hjälpt till men försöker hävda om hen får fördelarna så kan hen hjälpa till men om hen inte får dem nu så kommer hen inte göra något. Att personen dessutom inte har svarat när vi har sökt kontakt gör att vi ännu mindre vill ge fördelen.
 
@nightcrawler Åldern på hunden, borde fattat :idea: Jag är van att både jag och min telefon betraktas som konstiga för att den är bruk ännu.
Har fått hjälp att plocka foton ur en vikbar "osmart" modell, så det går om du hittar rätt tekniknisse. De var väldigt gryniga om man inte höll dem precis så små som den telefonens skärm, typ 3-4 cm.
Hmm kanske inte värt besväret då. Det är ju som tur är inte alla valpbilder utan bara några. Men jag har inte så många.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 470
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 342
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
14 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp