Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
På att sonen kom hem med ny telefon igen, eftersom han haft sönder sin gamla. Igen. Det är tredje telefonen nu och den kommer gä sönder, garanterat. Sonen är inte ett dugg rädd om sakerna han får och tar noll ansvar för dem. Så jag tyckte inte han skulle få någon ny nu förrän han börjat vara mer försiktig med sina saker. Pappan hade dessutom sagt att han inte skulle få någon ny om förra telefonen gick sönder, han slängde med den, tappade den överallt och den gick sönder. Direkt köper pappan en ny :cautious:
 
Jag ska sluta köpa popcorn med cheddarsmak. Dom smakar ingenting länge. På sin höjd lite sött :yuck: det var jättelänge sedan som jag fick en påse där dom smakade som dom skulle
Eller hur??!! Jag trodde jag haft otur med mina senaste påsar. Men då har de alltså ändrat. STÖRIGT!!
 
Ynkryggar! :rage:

Syrrans numera fd har varit hos henne och ungarna i flera dagar. De har ett distansförhållande sedan flera år tillbaka och efter han åkt ringer han och gör slut på telefon! Kunde han inte sagt det till henne öga mot öga istället och samtidigt tagit reda på det som är hans grejer? :mad:

Jag har aldrig gillat honom men jag tycker väldigt synd om min syster och ungarna gillade honom. :( Nu måste han ju hämta skiten, men egentligen tycker jag hon skulle slänga allt och slippa mer kontakt. :cautious:
 
Ynkryggar! :rage:

Syrrans numera fd har varit hos henne och ungarna i flera dagar. De har ett distansförhållande sedan flera år tillbaka och efter han åkt ringer han och gör slut på telefon! Kunde han inte sagt det till henne öga mot öga istället och samtidigt tagit reda på det som är hans grejer? :mad:

Jag har aldrig gillat honom men jag tycker väldigt synd om min syster och ungarna gillade honom. :( Nu måste han ju hämta skiten, men egentligen tycker jag hon skulle slänga allt och slippa mer kontakt. :cautious:
PUCKO! folk är fan idioter.
 
Blir alldeles tokig på min hosta! Har inga andra förkylningssymtom, är inte sjuk nog för att vilja vara hemma från jobbet men jobbar inom vården och kan ju inte gå dit och hosta på allting:banghead:
 
Jag irriterar mig på att jag får lock för öronen när jag är snuvig, har värsta locken för dem nu. Speciellt på den ena får jag peta på stup i kvarten för att försöka få trumhinnan på rätt plats igen :meh: jag vill lyssna på musik! :mad:
 
Jag stör mig på att jag vid 29 års ålder fortfarande inte fått antagningsbrev från någon trollkarlsskola, ännu inte visat mig ha några superkrafter och inte ens varit med om något sagolikt äventyr utan trolleri eller superkrafter :confused::confused::confused: (inte i vakna livet i alla fall).
 
Ynkryggar! :rage:

Syrrans numera fd har varit hos henne och ungarna i flera dagar. De har ett distansförhållande sedan flera år tillbaka och efter han åkt ringer han och gör slut på telefon! Kunde han inte sagt det till henne öga mot öga istället och samtidigt tagit reda på det som är hans grejer? :mad:

Jag har aldrig gillat honom men jag tycker väldigt synd om min syster och ungarna gillade honom. :( Nu måste han ju hämta skiten, men egentligen tycker jag hon skulle slänga allt och slippa mer kontakt. :cautious:

Fegt kräk. De få gånger jag gjort slut har jag iaf haft respekten att göra det öga mot öga.
 
Har haft nån dille på Dumle. Sen blev det Polly. Och nu Foxkola. Nu är inte Dumle gott längre.
Å jag stör mej på att jag har gått och suktat efter lösgodis ganska länge. Köpte lite igår och vips så var jag sugen på chips igen. Jag vill nästan alltid ha chips och så kommer längtan efter vanligt sött godis och så fort jag tagit några bitar så vill jag ha mina chips. Vad är det för fel på mej ?
 
Har haft nån dille på Dumle. Sen blev det Polly. Och nu Foxkola. Nu är inte Dumle gott längre.
Å jag stör mej på att jag har gått och suktat efter lösgodis ganska länge. Köpte lite igår och vips så var jag sugen på chips igen. Jag vill nästan alltid ha chips och så kommer längtan efter vanligt sött godis och så fort jag tagit några bitar så vill jag ha mina chips. Vad är det för fel på mej ?
Sådär kan jag också få! Sjukt irriterande :mad:
 
Har haft nån dille på Dumle. Sen blev det Polly. Och nu Foxkola. Nu är inte Dumle gott längre.
Å jag stör mej på att jag har gått och suktat efter lösgodis ganska länge. Köpte lite igår och vips så var jag sugen på chips igen. Jag vill nästan alltid ha chips och så kommer längtan efter vanligt sött godis och så fort jag tagit några bitar så vill jag ha mina chips. Vad är det för fel på mej ?

Samma här, kan vara så sjukt godissugen men sen när jag väl trillat dit och köpt vill jag inte ha det längre. Chips däremot....
 
Jag stör mig på att jag är så dum, i flera dagar har jag gått och tänkt att jag nog håller på och bli förkyld, tills det började klia i ögonen. Pollen ja, medicin är fina grejer. :banghead: och så ikväll när jag tog ut maten ur ugnen, först plåten med klyftpotatis och sen kycklingen, tänker att klyftpotatisen står lite dumt och tar plåten med handen för att flytta den :arghh: Tack och liv verkar det bara vara ett finger som blev ordentligt bränt.:cautious:
 
Stör mig något enormt på att man inte får nån påminnelse för att besikta bilen. Hittade ett kvitto från 2017 och insåg att jag glömt bort det helt och hållet...
 
Stör mig något enormt på att man inte får nån påminnelse för att besikta bilen. Hittade ett kvitto från 2017 och insåg att jag glömt bort det helt och hållet...

Fast det får man ju, jag har fått flera stycken sen besiktningsperioden började och den räcker ju drygt en månad till, så jag räknar kallt med att det dimper ner nån till. Både från bilprovningen och från opus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 171
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 338
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 772
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 722
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp