Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorrn kommer en hund och ska leta vägglöss. En del av mig hoppas att den hittar nånting så jag får vänta ytterligare med att flytta hem. Det är skitstörigt.

(Nej, jag är inte dum i huvudet, bara jävligt opepp på att agera smörgåsbord den första tiden när man inte vet om de finns kvar eller inte)
 
1. Bihålor
2.
73C4B5F5-D8D1-4BB8-807B-778CAF80A787.png
 
Stör mig på Qpark.
Parkerade syrrans bil i Lund i helgen, och lade in det registreringsnumret i appen. Lik förbannat blir det min bil som blir parkerad i appen vilket resulterade i parkeringsböter.
Trodde i mitt stilla lilla sinne att de skulle kunna se att jag lagt in det regnr som sedan fick böter, strax innan jag råkade välja min bil och att de skulle ta bort boten/kontrollavgiften. Men nej.

Så, fick betala 150 kr i appen, och sen 400 kr i kontrollavgift/böter. Hurra.
 
Min torsdag gick inte alls som panerat. Fick ett möte desutom på eftermiddan. Hade föredragit förmiddan iaf så hade man varit fri sen iaf.
 
Att jag inte har adblock på telefonen och således, trots att jag inte ska ha mer kläder, beställer en klänning som dök upp här på buke :cautious:
 
Åh avskyr en människa jag emellanåt måste träffa. Hur står en ut? Det är extremt få människor jag genuint tycker illa om och hen är en av de. Jag har fått ”klippa” med några vänner pga hen, för jag vill inte ha något att göra med hen alls vilket jag hade fått ha om jag fortsatt umgåtts med vännerna. Svårt, gillar ju alla de, men avskyr verkligen hen.
 
Spiralen följde med ut när jag tog ur koppen.

Suck.

Hur kändes det, eller kändes det något? Frågar för jag har spiral och är jämt nojjig för att den ska ramla ut och att jag inte märker det :nailbiting: Typ ner i toastolen och sen går man och tror den sitter kvar :crazy:
 
Hur kändes det, eller kändes det något? Frågar för jag har spiral och är jämt nojjig för att den ska ramla ut och att jag inte märker det :nailbiting: Typ ner i toastolen och sen går man och tror den sitter kvar :crazy:
Jag tog ut min kopparspiral själv, kändes ingenting
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 973
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 355
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp