Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag fick ett stenskott -igen-, SÅG stenen komma flygande och smack! sa det mitt i rutan. Jäkla skit, tror inte det går att laga heller för det sprack lite. Kul, jag har sån himla lust att köpa min tredje vindruta :arghh:
 
Stör mig på halsont. Jag VILL INTE bli sjuk. Har inte den energin över, jag vill rida och plantera och tentaplugga. Okej, jag VILL inte tentaplugga, måste nog det ändå. :meh:
 
Stör mig på min spänningshuvudvärk jag haft i flera dagar nu som kommer och går om vartannat.
Intensiv jobbperiod och sömnbrist ingen bra kombination. Suck.
 
Att jag inte kommer in på FB och insta.
Har också haft mycket problem med facebook idag, kommer in men kan inte skriva något
Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!
 
Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!
Hoppas att det är löst i morgon.
 
Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!
Åh tusan, hoppas det är fixat snart då.

Stör mig på att jag inte var smart och bytte till pyjamas på mini innan hon somnade.
Vill helst ha långärmat på när hon sover eftersom hon blir så kall om armarna annars
 
Nu har Fb och insta kommit tillbaka. Men nu stör jag mig på att på insta såg jag vilka som gillat/kommenterat mina bilder under tiden det har krånglat. Enligt Fb så har ingen gillat eller kommenterat ngt......
 
Att jag fick ett stenskott -igen-, SÅG stenen komma flygande och smack! sa det mitt i rutan. Jäkla skit, tror inte det går att laga heller för det sprack lite. Kul, jag har sån himla lust att köpa min tredje vindruta :arghh:
Attans! Jag har råkat ut för det med, tycker att denna vinter har det varit extra mycket. Känns som att det flyger grus/småsten titt som tätt på en. Undrar vad det kan bero på??
 
Människor som slickar på fingrarna innan de tar i papper/pengar bör omedelbart fråntas rätten att vistas på offentliga platser. :yuck:
Det är vidrigt verkligen!

Stör mig på att mitt ena öga kliar hela tiden. Känns ibland som att jag har något i ögat som jag inte får bort. Otroligt irriterande
 
Irriterar mig på vissa människor, och till viss del även internet, som gör att jag ser denna typ av människor.

Fiktivt exempel:
A: Det finns 1 miljard människor på jorden.
B: Nej, det finns över 7 miljarder människor på jorden.
A: ja, du har ju din åsikt och jag har min.

Det är liksom inte sådär fakta och åsikter fungerar riktigt :banghead:

Tillägg: nu i valtider här i finland så kryper liksom alla dessa människor upp ur sina hålor och måste ventilera sina "åsikter", lite extra mycket, på internet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 413
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 934
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 324
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
13 882
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp