Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att den här dagen inte alls blev som tänkt. Började dagen med att ena sonen har magsjuka, så kommer ingenstans och kan inte göra någonting av det som var tänkt. Förbannade jäkla skit! :down:
 
Arghhh!!! Jag blir så förbannad! Jag har nu i ett par veckor försökt få rädda de rosor som är kvar vid ett bygge och trots att jag erbjuder mig att bjuda på en lunch mot att någon offrar 10-15 minuter av en rast för att titta på när jag gräver är det fortfarande nej. :banghead: :rage:

Efter helgen ryker de sista, stackars rosorna. :cry:
 
Stör mig på att jag har ”smooth criminal” av alla låtar på hjärnan :arghh:
Visste ni förresten att han sjunger om en docka, en sån där man kör hjärt- och lungräddning på :cool:
 
De kommer i skov de där spruckna vindrutorna.

Jag har OKQ8:s Back up-försäkring. Den ersätter all självrisk. Så rutbyte kostar noll kr.

Jag har bokat glas-tid på måndag för att kika på det. Är dock tveksam till om det går att laga eller om jag måste byta rutan. Blir det ny ruta tror jag att det är 1500. Men det är SÅÅÅ tråkigt att köpa glasrutor liksom :arghh:
 
Jag har bokat glas-tid på måndag för att kika på det. Är dock tveksam till om det går att laga eller om jag måste byta rutan. Blir det ny ruta tror jag att det är 1500. Men det är SÅÅÅ tråkigt att köpa glasrutor liksom :arghh:
Skaffa en försökring som tar självrisker.
Min kostar ca 70 spänn i månaden. Skaffade via bensinkortet.
Hittills har jag gått plus. Några bärgningar och några rutbyten gör det lönsamt.
 
Stör mig på att kläderna på jobbet är helt utan stretch. Blir stelt och svårt att röra sig ibland.
Hade nya byxor idag och tog en storlek större i hopp om att det kanske skulle bli bättre men dom verkade mest bara vara högre i midjan
 
Idag stör jag mig som FAN på en idiotisk text på fb som cirkulerar - ett rent hån emot unga som strejkat för klimatet. Vuxna som tycker den är jättekul. Får massor av delningar och likes. Jag blir bara förbannad. Folk är fan idioter
 
Idag stör jag mig som FAN på en idiotisk text på fb som cirkulerar - ett rent hån emot unga som strejkat för klimatet. Vuxna som tycker den är jättekul. Får massor av delningar och likes. Jag blir bara förbannad. Folk är fan idioter
Den där om att rädda betygen? Förstår inte varför någon vill dela den, de framstår ju bara som korkade. :confused:
 
Den där om att rädda betygen? Förstår inte varför någon vill dela den, de framstår ju bara som korkade. :confused:

Nej, den som riktar sig till barn/ungdomar som har strejkat för klimatet. Skrivet otroligt hånfullt och troligen försök till ironi att ungdomarna kan glömma Thailandsresan, nya telefonen och allt vad det är eftersom dom nu ska ta ansvar för klimatat. Det är så elakt och pinsamt skrivet att klockorna stannar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 476
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 963
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 347
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
348
· Visningar
14 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp