Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade alltid iPhone förut, men insåg att jag fasen vägrar betala så mycket för en telefon, som dessutom håller max 2-3 år. Bytte märke till oneplus och är nöjd!

Vem fan skulle köpa en tv för 15k som hade förväntad livslängd på tre år? Galenskap!
Jag har faktiskt inte provat något billigare märke/modell som jag tycker håller måttet när det kommer till snabbhet/upplösning och även bildkvalitet från kameran. Har ett par bekanta som talar varmt om Xperia men det är verkligen skittelefoner i jämförelse.

Sen är ju priset rent krasst 8 tusen och inte 15, det är mest att jag hängde upp mig på totalpriset. Abonnemanget är ju medräknat där och det måste jag ju betala oavsett om jag köper ny telefon eller inte. Om jag har telefonen i 4 år innan jag byter och använder den 5 timmar om dagen (vilket jag typ gör) så kostar det mig 1 kr/timme. Det känns inte orimligt egentligen men ja, det är ju mycket pengar.
 
Att min kollega tagit med sig kakor som är så vansinnigt goda att jag helst skulle vilja sätta i mig hela paketet på en gång. Men det kan jag ju inte.
Och idag är det jag som tagit med mig nämnda kakor. Jag vill äta hela paketet på en gång idag också.

Suck, att man aldrig lär sig...
 
Jag får stötar av allt.
Så fort jag tar i något (bilen, stolen, datorn...), eller någon rör mig -så smäller det till! :arghh:
Då behöver du antistat-skor :) ! Jag fick stötar av ALLT på jobbet, och jag menar ALLT. Dörrhandtag, min dator, andra människor, osv osv osv. Skaffade antistat-skor och har inte fått en enda stöt sedan dess - HELT otroligt :bow: !!
 
Stör mig som satan på mig själv som inte tagit tag i att avsluta icabanken!!! Nu har jag fått övertrasseringsavgift på 265 kr två ggr fast jag inte ens vet vrf!?! De pengarna kunde jag köpt massa annat roligare för :(. Men nu ska jag ringa dem imorgon och avsluta skiten!
 
Stör mig på:

1. Att jag är inne i en period då jag sover alldeles för lite.
2. Att antingen väcker katten eller hunden mig alldeles för tidigt på morgonen.
3. Att jag har ont i ena handleden.
4. Att kommunen gett en faktura som är helt fel så måste ta tag i det idag.
5. Att jag inte tagit ner julbelysningen ute.
6. Ojämna buskar.
 
När folk tycker att man ska ha utfört vissa uppgifter som man inte har fått någon information om att man ska göra! Blir så jävla trött på sånt, särskilt när folk bli griniga för att det inte gjorts/görs på det sätt som de vill (som man inte heller fått information om hur själva utförandet ska vara)
 
Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.
 
Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.

Välkommen till Bukefalos, där det inte spelar någon roll hur du formulerar dig, vissa tolkar ändå det du skriver som de själva vill och tillskriver dig diverse egenskaper som de sedan tar sig friheten att ge dig bassning för. :idea: Men raljerande åsido... tråkigt att det blev så för dig, och jag hoppas att du inte blivit avskräckt från att starta trådar i framtiden. Ibland är internet fantastiskt, och många gånger så är det... absolut inte det. :meh:

Och för att inte bli alltför OT: jag stör mig på att jag har ont i fötterna. :devil: psoriasis som spökar pga stressande saker som jag inte har någon som helst kontroll över. :(
 
Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.
Hur många trådar ska du bearbeta det där i? 😉 Om du vill prata om samtalstonen på buke är det bättre att starta en tråd om det på underforumet som heter Bukefalos. Att skriva om det i diverse trådar på Allmänt är ingen bra idé.
 
Att skorna jag köpte på sellpy är så slitna inuti att jag inte kan använda dem :cry:
Prova reklamera! Gjorde det senast igår. Fick en skor som hade en spik genom sulan. Drog ut den, bad om kompensation. Skulle få 50 spänn och var nöjd. Då får jag ett mail om att jag får tillbaka hela kostnaden + en del av frakten + en rabattkod på 50kr.
28278
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 501
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 981
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 360
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
350
· Visningar
14 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp