Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det har tagit mig x antal månader att boka bilbesiktning (pinsamt många månader), bilen är riktigt jävla skitig så jag borde tvätta innan jag lämnar in den. Dessutom borde jag åka och handla men jag orkar nog inte det + tvätta bil och gå hem från garaget.. Sen stör jag mig på att jag glömde att säga att jag inte kommer kunna hämta den imorn eftersom jag förmodligen inte är hemma..
 
Jag stör mig på att varenda matbutik slutat sälja alfalfafrön och att man tydligen får gå till hälsokostbutiker för att få fatt i de. Vad fan, vanliga jävla frön för att få groddar?! O_o
 
Stör mig på att jag nu är hemma i hemlandet, men pga andra gradens brännskada kan jag liksom inte gå ut. Hade velat sitta och tråna lite på skilsmässobaren tex men hela min framsida ser ut som att jag har varit utsatt för exorcism av den mer avancerade graden. Och pga att jag inte begåvats med tex snygga ben hade jag tänkt mig ett dekolletage för ändamålet (skilsmässobarentrånandet). Testat alla outfits jag har med polokrage (vilket iofs är väldigt många insåg jag) men kände mig ful i alla så stannade hemma och käkade ostmackor.
 
Stör mig på att jag nu är hemma i hemlandet, men pga andra gradens brännskada kan jag liksom inte gå ut. Hade velat sitta och tråna lite på skilsmässobaren tex men hela min framsida ser ut som att jag har varit utsatt för exorcism av den mer avancerade graden. Och pga att jag inte begåvats med tex snygga ben hade jag tänkt mig ett dekolletage för ändamålet (skilsmässobarentrånandet). Testat alla outfits jag har med polokrage (vilket iofs är väldigt många insåg jag) men kände mig ful i alla så stannade hemma och käkade ostmackor.
Får man fråga vilket hemlandet är? Blev såå nyfiken! :o

Och nu stör jag mig på om jag kanske missförstod och att du menar Sverige? :cautious:
 
Hamnade bakom en som övningskörde idag. Hen körde under 60 på en fin 80-väg. Sen skulle hen svänga vänster och saktade ner till 30 km/h 500 meter innan...
 
Saknar ett paket - om det är säljaren som blåst mig eller Postnord som gjort bort sig vet jag inte, men inget paket till mig oavsett :arghh:
 
Saknar ett paket - om det är säljaren som blåst mig eller Postnord som gjort bort sig vet jag inte, men inget paket till mig oavsett :arghh:
har du kollat spår nr till paketet ? De fick jag göra nu i veckan . Paketet låg på ett ställe i 3 dagar sen tog jag kontakt med postnord , 5 min senare kom sms
 
har du kollat spår nr till paketet ? De fick jag göra nu i veckan . Paketet låg på ett ställe i 3 dagar sen tog jag kontakt med postnord , 5 min senare kom sms

Paketet är såklart inte skickat spårbart :meh: typiskt nog... Så jag saknar en sån där liten pappers-avi för att paketet är för stort för lådan.
Jag har varit bort till mitt ombud och bett dem kika bland paketen - jag har fått bild på paketet från säljaren och det är en ganska stor låda med loggor över hela lådan + en stor adresslapp så det är inte helt "anonymt" utan sticker ut lite. Men de hittade inget. Dock skulle de inventera posten igår så jag får gå förbi imorgon igen. Och eventuellt titta in även på mitt andra ombud...
 
Paketet är såklart inte skickat spårbart :meh: typiskt nog... Så jag saknar en sån där liten pappers-avi för att paketet är för stort för lådan.
Jag har varit bort till mitt ombud och bett dem kika bland paketen - jag har fått bild på paketet från säljaren och det är en ganska stor låda med loggor över hela lådan + en stor adresslapp så det är inte helt "anonymt" utan sticker ut lite. Men de hittade inget. Dock skulle de inventera posten igår så jag får gå förbi imorgon igen. Och eventuellt titta in även på mitt andra ombud...
Attans också då, de är så värt spårbart paket. hoppas du får paketet snart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 819
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 161
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 525
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp