Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att mina vansinnigt känsliga fötter gnäller på de nya skorna :banghead: hur fanken kan de få för sig att få skav av dessa :rage:
 
Det här:

Screenshot 2019-06-10 at 14.35.19.png


Jag har aldrig varit såhär allergisk i hela mitt liv! Hela huvudet är svullet, det är jobbigt att andas, jag nyser stup i kvarten och huden runt näsan svider som utav rena €)!&# eftersom jag behöver snyta mig var femte minut. Detta trots att jag ätit allergitabletter varje dag sedan början av april - dubbel dos de senaste dagarna till och med. Nässprayen jag fick på apoteket hjälper inte ett dugg.

Ja, jag befinner mig i södra Sverige och ja, jag är gräspollenallergiker. :arghh:
 
Det här:

Visa bifogad fil 31156

Jag har aldrig varit såhär allergisk i hela mitt liv! Hela huvudet är svullet, det är jobbigt att andas, jag nyser stup i kvarten och huden runt näsan svider som utav rena €)!&# eftersom jag behöver snyta mig var femte minut. Detta trots att jag ätit allergitabletter varje dag sedan början av april - dubbel dos de senaste dagarna till och med. Nässprayen jag fick på apoteket hjälper inte ett dugg.

Ja, jag befinner mig i södra Sverige och ja, jag är gräspollenallergiker. :arghh:

Lider med dig! I år har det inte varit roligt!
 
Lider med dig! I år har det inte varit roligt!
Nä alltså det här är något alldeles vansinnigt! Har aldrig mått såhär dåligt såhär länge, men jag lider med dem som har det ännu värre och mår såhär flera dagar/veckor varje år. Man blir verkligen helt körd i hela kroppen!
 
På att det har varit alldeles för mycket åska och oväder i mitt liv på senaste. Jag hatar åska! :nailbiting:
 
Jag stör mig på att min man har tv:n på högt ljud på hemskt ointressanta program samtidigt som han surfar/kollar youtube på paddan.

Jag har nog kommit till den slutsatsen att tv bara borde användas om minst två personer vill kolla ett och samma program. Annars bör man ta sin padda så inte hela rummet "ockuperas" av EN person med sitt ljud!

Om jag har sagt något till min man? Nä, han skulle bara bli sur så jag lider i det tysta...
 
Med risk för att vara något av en åldersrasist nu men.. gamla människor.

Kund ringer, som vanligt när det är en äldre person hör man TV:n i bakgrunden.. eller ja "bakgrunden" för det rör sig ju om maxvolym här i vanlig ordning. Och när man försöker kommunicera så blir tanten irriterad och säger saker som "du måste prata högre!" "jag är gammal och hör inte!" "usch vad dåligt du hörs"

SÄNK DIN FÖRBANNADE TV SÅ KANSKE DU HÖR NÅGOT :banghead:
 
Folk som ska använda mig som en mellanhand, vare sig det gäller uppgifter som ska göras (av en annan person än mig), personliga beefs, eller information som kan (ska) hämtas från något annat ställe.

Alltså, PRATA MED DEN DET GÄLLER?! Jag hatar när A säger till mig att uppgift 1 ska göras, när det är B som ska göra den. Säg inte det till mig, säg det till B?
 
Vi är på väg hem från Örebro, skulle köra om en långtradare på motorvägen, då slår den dåren på blinkers och börjar svänga ut! Sedan åkte den tillbaka i högerfilen igen. Trodde ett tag att vi skulle smälla rakt in i den, hade den inte svängt tillbaka så hade vi gjort det och vi kör ändå i laglig hastighet.
 
Hunden som sitter och stirrar rätt ner i täcket som om det var något där. O_o :cautious:
Jag blir nojig såklart över att det är en spindel eller något sådant, men nej ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 336
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
14 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp