Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sova med en sambo som snarkar och en hund som ska tvätta sig i en hel evighet så man får ligga och lyssna på ett konstant slafsande. Kan inte ha öronproppar heller eftersom jag måste höra om dottern vaknar.
 
Hund har slutat slafsa, sambo slutat snarka och jag är fortfarande vaken :cautious: :meh: Efter att ha varit upp och bytt på dottern en gång och gett nappen en gång, släppt in katt, släppt ut katt och konstaterat att det fortfarande åskar så upp igen och försökt få in henne igen, vridit och vänt och lyssnat på åskvädret utanför. Nu tycks det ha dragit bort så nu är det alla fall lugnt, men inte fasen kan jag sova för det.
 
Vädret! Som sagt jävligt stabilt här. Prognosen har sagt regn hela dagen idag i över en vecka..

Nu när dagen är kommen - molnigt, inte en droppe i sikte. Prognosen ändrad nu till lite stänk mitt på dagen.

Seriöst faller himlen under armageddon kan man ge sig fan på att det fortfarande är beboeligt här :meh:
 
Vad är det för fel på telefonen? Den vill inte skicka meddelanden :arghh: Ser nu två som jag trott gått iväg inte blivit levererade. Testade skicka ett nytt och igen kommer utropstecknet på sidan och att det inte är levererat. Varför??
 
Det vet jag.

Ska jag hårddra, så består kvarteret av gröna vänsterslashasar som jag, privilegierade nog att ha råd med höjd hyra för nya/större balkonger. Och vi fattar att andras balkonggolv är ens eget balkongtak.

Och så då uppåtsträvande sprättar som har ett enda intresse: höja priset på sin bostadsrätt. Andra människor är enbart ivägen för den strävan.

På mötet kändes det som att 80% var näringslivskarriärister, och 20% socialarbetare och arkivarier. Gissa vilka som äger och vilka som hyr.

Fan, vad jag stör mig!

Och så regnar det!
Det där retar också gallfeber på mig! Jag ser det på söder i Stockholm när jag hälsar på familjemedlemmar och ska ta ut ungarna till lekparken. Blir gaaaaalen på dessa unga män som pratar investeringar i mobilen och skiter i sina ungar.
 
Låg å sov med fina drömmar precis då luckas karn peta till mig när han gick upp ut sängen som det samtidigt åskade. Vaknade med ett ryck.
 
Att jag inte kan hitta info om badtemperaturen någonstans! Vill veta om det är över typ 15 grader i vattnet så att det är värt att masa sig ner till stranden för ett dopp på lunchen, men lyckas inte googla fram någon vettig information!
 
Att min hovslagare aldrig kan planera och säga till i tid. Saker som han har vetat i flera månader. I bästa fall säger han till dan innan han ska komma. Den här gången ringde han några timmar innan i vanlig ordning och flyttar fram. Ibland har han skjutit på det så många gånger att det nästan går två veckor. Och då kan han med att säga att JAG ska ringa för en ny tid. Jag ska väl för sjutton inte behöva jag honom för att han inte kan hålla ordning.
 
Jag stör mig på att jag bara lyckas checka in på mitt första flyg imorgon, och inte det långa flyget som följer efter mellanlandningen. Är redan sjukt nervös så klarar inte att saker inte funkar :cry:
 
Jag stör mig på att jag bara lyckas checka in på mitt första flyg imorgon, och inte det långa flyget som följer efter mellanlandningen. Är redan sjukt nervös så klarar inte att saker inte funkar :cry:
Men räcker det inte med en incheckning? För mig brukar det göra det (men jag har då haft genomgående boknlng, alltså en bokning hela vägen. Det kanske du inte har)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 539
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 997
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 364
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
14 630
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp