Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
@mandalaki

Nu finns det tre (!) artiklar om asap Rocky på svtnyheter. Han vill tydligen designa kläder till Kronobergshäktet. :cautious:
Stör mig fortfarande på att det skrivs så mycket om honom, det är kanske ett pr-trick från hans sida att synas i media.
 
Nu är det minsann lite sol och fint väder, när jag ska sova! :arghh::(
Jag som jobbar nätter och bara klev upp för att släppa ut hundarna en stund. :rage:
 
Visst är man smart om man ringer vårdcentralen efter kl 16? :banghead:
Kön är full, återkom närmaste helgfria vardag.
Stör mig på att jag inte ringde tidigare idag.
 
Folk som ligger en halvmeter bakom en när en kör på en kolsvart, slingrig väg där det kryllar av rådjur. Touchade bromsen några gånger för att han skulle fatta vinken. Då körde han om (i en kurva...) och la sig i dragkroken på bilen framför.

Råkade ut för samma sak för några dagar sedan. Puckot körde om så fort det blev en raksträcka... och svängde sedan av mindre än en km efter omkörningen :grin:
 
Folk som ligger en halvmeter bakom en när en kör på en kolsvart, slingrig väg där det kryllar av rådjur. Touchade bromsen några gånger för att han skulle fatta vinken. Då körde han om (i en kurva...) och la sig i dragkroken på bilen framför.
Råkade ut för samma sak för några dagar sedan. Puckot körde om så fort det blev en raksträcka... och svängde sedan av mindre än en km efter omkörningen :grin:
Det händer mig VARJE dag här..... :rage:
 
Det stör mig att det ska vara så krångligt att gå ur facket... telefontid till kl 15, jag har inte en chans att hinna kontakta dem före 15 som dagarna ser ut just nu
 
Idiotjävlar i trafiken! Är det inte någon jävel som måste in framför nosen på mig i en rondell (som med sin fart hade glidit in hur fint som helst om det inte vore för släpet han tydligen glömt att han har...) så är det någon annan jävel som får för sig att stanna mitt i en rondell i rusningstrafik för att släppa in en långtradare som står still och inväntar sin tur :arghh:
 
När jag körde till jobbet igår kväll hamnade jag bakom en taxi som körde i 45 på 70-väg. Jag ångrade verkligen att jag stannade och väntade på att han skulle passera i korsningen eftersom jag inte uppfattade att han körde så långsamt innan det var för sent.

Efter några kilometer så är det dock en bra plats att köra om men jag var tvungen att helljusblinka på honom tre gånger för att han skulle fatta att han skulle hålla sig på sin sida för att jag skulle kunna passera, bara blinkers räckte inte. Jag förstår att det inte gick fort när man inte hittar helljuset, men hur kan han ens ha fått ett körkort om man inte ens vet hur man kör i mörker?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 613
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 009
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 373
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
14 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp