Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att min mage verkar va nervös, dvs den krånglar bara för att jag ska hälsa på ett par gamla vänner idag. Magen, det finns inget att va nervös för sluta krångla, jag vill kunna åka. :arghh:
 
Detta:
När man frågar om en viss sak går att köpa någonstans, och folk envisas med att propsa på att det är såå enkelt att göra själv, detta trots att man flera gånger förklarat att man är medveten om det, men att man föredrar att köpa grejen såvida att den inte är ofantligt dyr, och man dessutom förklarat varför man föredrar att köpa istället för att göra en själv.
 
Telefonförsäljare är ju ibland lite jobbiga.
Som den som ville sälja på mig antioxidantia och liksom inte förstod när jag berättade om observationsstudien i USA som visat på "icke-effekt" (ingen signifikant skillnad i hälsa när man jämförde dem som hade ätit antioxidanter med dem som inte gjort det - fast studien var betydligt mer detaljerad än hur jag förenklar det här). Utan hävdade att det fanns stort vetenskapligt belägg för nyttan med antioxidanter.
Vet inte om det var roligt eller pinsamt.
 
Värmen! Jag vill åka och bada men det är så sent för att åka dit jag vill. Så jag kollade väderleksrapporten i hopp om att åka imorrn eller nåt men det är tydligen bara idag det är sånt här väder. Jävla bajs :mad:
 
Fyndat ett par Pikeur Candela i PERFEKT grön färg, samma storlek som jag har på mina andra Pikeurbyxor (som dock är annan modell).

Skitsmå :crazy::meh::turd: gick att pressa ihop men orsakade en michelin-form utan dess like. Nog för att jag är ur form och mitt livs största modell just nu, men kom igeeeeen.:turd::turd::turd:
 
Kan förstå att det inte var kul - men alla lär ju ha insett att det här låg helt utanför din makt!
Visst är det så, det har du rätt i. Dock vill man ju som chef anställa sekreterare som inte är ett "problem" och det var just det jag kände mig som, ett problem som inte fungerar.

Dock känns det något bättre nu. Visserligen insåg jag i dag när jag skulle sätta hörapparaterna i öronen på tåget på väg till jobbet att det fattas en grej på ena... i går när jag skulle sätta burken med dem i på bordet missade jag och den trillade på golvet och apparaterna och delarna trillade ut. Jag samlade ihop dem och la dem i burken. Jag har några ploppar när jag skriver diktat och några andra för allt annat (de jag ska ha egentligen är de för diktaten men de orsakar skav, värk och klåda) och det var en plopp till allt annat som var borta. Jag pustade ut, jag kunde skriva diktat, det viktigaste ju! :D
 
Jävla pucko-PostMord! :turd::turd::turd::turd: 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Jag har suttit i deras telefonkö idag också... med den enda skillnaden att jag verkar kommit till någon som har några enstaka hjärnceller som verkar krocka ibland. Dock vet jag inte om jag kan boka leverans av mitt paket idag heller... de testar någon ny jävla tjänst och VET att det inte funkar med sms:en för bokningen :arghh: :arghh: :arghh: :arghh:

Hur i helvete kan man börja rulla ut en tjänst när man vet att det inte fungerar?! SPECIELLT med tanke på deras rykte?! Men inte fan är det konstigt att det är långa väntetider till kundtjänst... jag lär ju inte vara den enda som fått de här sms:en :grin:
 
På att jag förvandlas till ett hjälplöst mähä när det kommer till att handskas med hantverkare - främst för att jag inte förstår vad de säger. :meh: Det tar emot att kalla in sambon, men om jag inte vill råka beställa ett helt nytt kök istället för en diskmaskin är det nog bäst :angel:
 
På att jag förvandlas till ett hjälplöst mähä när det kommer till att handskas med hantverkare - främst för att jag inte förstår vad de säger. :meh: Det tar emot att kalla in sambon, men om jag inte vill råka beställa ett helt nytt kök istället för en diskmaskin är det nog bäst :angel:

Du kan få låna min inre kärnhäxa, jag har roddat en helrenovering av badrum. Majoriteten av hantverkarna är :devil: hantlangare :cautious:
 
Men då ska ju ändå något ut ur kroppen, jag kan ändå förstå - till viss del - att det kan göra ont. Jag har åtminstone lättare att förlika mig med det. Men den här känslan av att vilja skilja mig, sälja ungen och låsa in mig på ett hotellrum med en Ikea-påse med lösgodis är fan helt jävla grundlös...

Helt klart och det kan ju VERKLIGEN inte ha något med artens fortlevnad att göra... Moder Natur klantade sig där kan vi lugnt säga.
 
Helt klart och det kan ju VERKLIGEN inte ha något med artens fortlevnad att göra... Moder Natur klantade sig där kan vi lugnt säga.

Eller hur! Jag menar, tanken är att vi ska bli befruktade i samband med ägglossning. Är tanken med PMS att testa den utvalda partnern, att om hen stannar kvar när man går in i PMS-mörkret så är vederbörande ett bra val? Känns ju jävligt bakvänt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 486
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 969
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 349
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
14 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp