Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla dessa förbannade jävla vägglöss som durrar på där kring 70 på 90-väg/80 på 100-väg under goda väderförhållanden och bra väglag :arghh: :rage: :arghh:

Hamnade bakom en sån "kö" igår när jag körde hem och låg liite för långt bak för att kunna göra nån vettig omkörning på slingervägen, men när det blev tvåfiligt efter drygt 3 mils segkörning så susade blåbäret glatt förbi hela skiten :devil:

Inser att jag stör mig inte på så mycket egentligen, förutom på biltrafikanter :D
Vägglöss :rofl:

(Ursäkta, dålig humor :o :D )
 
Alla dessa förbannade jävla vägglöss som durrar på där kring 70 på 90-väg/80 på 100-väg under goda väderförhållanden och bra väglag :arghh: :rage: :arghh:

Än värre är folk som ligger på 80 när det är enfiligt och sen ökar upp till 110 när det är tvåfiligt. Antar de tycker det är obehagligt när det blir smalare. Får man väl tycka men för guds skull släpp förbi de som vill köra 110 hela sträckan så man slipper köra om i 130! :rage:

(Ska det inte vara väglus->väglöss? :p)
 
Folk som drar ihop somliga ord. Då menar jag inte ett missat mellanslag utan somliga ordkombinationer som dras ihop om och om och om igen. Typ "godman", eller som nu senast "dagligverksamhet".
Allra värst är dock "godeman". Var FAN kommer det där förbannade E:et från?! :arghh:
 
Folk som drar ihop somliga ord. Då menar jag inte ett missat mellanslag utan somliga ordkombinationer som dras ihop om och om och om igen. Typ "godman", eller som nu senast "dagligverksamhet".
Allra värst är dock "godeman". Var FAN kommer det där förbannade E:et från?! :arghh:
Alltså, jag tar åt mig av detta :o
Hur skriver man om en god man? Hur böjer man det? Jag har ställts inför detta i mitt jobb :p
 
Alla dessa förbannade jävla vägglöss som durrar på där kring 70 på 90-väg/80 på 100-väg under goda väderförhållanden och bra väglag :arghh: :rage: :arghh:

Hamnade bakom en sån "kö" igår när jag körde hem och låg liite för långt bak för att kunna göra nån vettig omkörning på slingervägen, men när det blev tvåfiligt efter drygt 3 mils segkörning så susade blåbäret glatt förbi hela skiten :devil:

Inser att jag stör mig inte på så mycket egentligen, förutom på biltrafikanter :D
Få saker är så irriterande som dåliga förare!! :D
 
Jag stör mig på alla mängder med fulla män på tunnelbanestationerna idag! Vad är det för speciell dag idag? Det är inte en eller två, det är mängder av dem och dricka har dem med sig. Öl, cider, en hel låda vin. Allt dricks och spills och dem stökar och skränar och kan knappt gå rakt. Och det är alltså inte en stor grupp tillsammans, utan enstaka här och där. Vad fan?!
 
Vägarbeten.

Det tog 30 minuter längre till dagens resmål och 40 minuter längre därifrån. Vakt och följebil.
På hemvägen stannade jag tre gånger innan jag kom fram till bilen. Dvs kön var så lång att de släppte iväg bilar två gånger innan de var min tur att få åka efter följebilen. Morr.
 
Folk som inte lyssnar när man säger att allt har gått år helvete i sommar istället får man en massa frågor. Kom du in på utbildningen - nej. Hur går det med killen - åt helvete. Å så vidare.
 
Jag tycker att det är störigt att TDB tycker att jag borde uppdatera mina uppgifter så ofta. Är det normalt att flytta och byta nummer hela tiden så det behövs sånna tvång?
 
Jag stör mig på att min (enda) lediga morgon började med att jag skulle skrämma upp mig själv :laugh:

Ensam hemma och plötsligt blir det strömavbrott, hela huset slocknar. Inte hela världen, men tänkte kolla på vattenfalls hemsidan hur länge det skulle hålla i. Men då, då märker jag att mitt mobilnät är helt borta. Inte bara internet, det går varken att smsa eller ringa. Så plötsligt är jag helt isolerad i mitt hus och känner tankarna spinna iväg ("tänk om det har hänt något"). Tillslut kom mobilnätet tillbaka och ett tag efter det även elen, och jag kan skratta åt hur lättskrämd jag är :laugh::meh:
 
Stör mig på att jag verkar ha maximal otur idag. Kommer till första stoppet kl 9, frukost till 9:30, bara vänta å va glad. Åker till andra stället, frukost 9:30-10 (normalt har de 9-9:30 men gick senare idag). Tredje stället har de precis börjat lossa lastbil med släp full med pallar, tänker jag avvaktar med det så länge. Åker till ett annat, nä då är den enda personen som kan lossa ute på ärende i firmabilen. Tillbaka om 10-15min... inte min dag idag. Undrar hur det kommer sluta. 🙄🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 593
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 005
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 371
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
14 793
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp