Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu när jag hade värsta storstädningen av bilen hittade jag under ena framsätet en flaska bananlikör som mamma fick av min älskade granntant för många år sedan. Jag har ett vagt minne av att jag körde en överfull bil ner till Göteborg nån gång efter det och den måste ha rullat in under sätet då. Ingen av oss har saknat flaskan men nu kan jag inte sluta fundera på vad :devil: gör man med banalikör?

Jag har för mig att jag smakat det nån gång, antagligen förra seklet och att det är ett vedervärdigt sötslisk med smak av övermogen banan. Några tips? Funderade på om den kan vara god i en kopp stark, varm choklad? Mörk rom i varm choklad är ju mums, i synnerhet om man är lite frusen, men banan?
Men häller lite av den över glass! :d:d:d:d
 
Stör mig på Hästnet! I appen så ser jag inga bilder, bara grå rutor. När jag istället googlar upp hästnet för att gå in där så blir jag omdirigerad till appen, fortfarande utan bilder:mad:
 
Nu när jag hade värsta storstädningen av bilen hittade jag under ena framsätet en flaska bananlikör som mamma fick av min älskade granntant för många år sedan. Jag har ett vagt minne av att jag körde en överfull bil ner till Göteborg nån gång efter det och den måste ha rullat in under sätet då. Ingen av oss har saknat flaskan men nu kan jag inte sluta fundera på vad :devil: gör man med banalikör?

Jag har för mig att jag smakat det nån gång, antagligen förra seklet och att det är ett vedervärdigt sötslisk med smak av övermogen banan. Några tips? Funderade på om den kan vara god i en kopp stark, varm choklad? Mörk rom i varm choklad är ju mums, i synnerhet om man är lite frusen, men banan?
Efterrätter :d
 
Stör mig på Hästnet! I appen så ser jag inga bilder, bara grå rutor. När jag istället googlar upp hästnet för att gå in där så blir jag omdirigerad till appen, fortfarande utan bilder:mad:
Och nu så uppdaterade jag appen så nu funkar bilderna... men nu stör jag mig på att jag känner mig dum som inte tänkte på det först:cautious:
 
Stör mig som fan på muppjäveln som envisas med att skicka skambud på bilen trots att jag både sagt nej till budet och att han ska ringa och komma hit och titta innan vi diskuterar pris. Nu svarade jag iaf igen att jag säljer inte för det priset utan behåller bilen eller hellre ger bort den men han kommer inte få köpa den för det han bjöd. Sen blockerade jag. "Nästa" som bjuder via mail får inget svar utan blockeras direkt.

Om jag har något att sälja, skriver att det är telefonkontakt och att de får komma hit och titta som gäller, inga "mailkompisar" eller telefonprutare, varför kan de inte följa instruktioner? 🤬🤬🤬
 
Jag åkte hem tidigare från kvällens bröllopsfest, vaknade nu och sambon är fortfarande inte hemma. Dessutom har hans telefon troligtvis dött.
Min oro att något hänt går igång på max trots att det alldeles säkert inte är någon fara och nu kan jag inte somna om.
De andra på festen känner jag inte tillräckligt bra för att ringa 05.26 :cautious:
Hoppas du har fått tag på honom!
 
Stör mej på att jag är slö slapp och likgiltig. Fylld av ångest och trötthet, ont i hela kroppen :( jag behöver semester länge och långt bort från allt och alla..
Hoppas du har fått tag på honom!

Jodå han kom hem ca en halvtimme efter att jag skrivit inlägget, telefonen hade dött och de hade haft det allt för trevligt :) nu sover han fortfarande haha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 171
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 338
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 772
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 722
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp