Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sidan har tydligen My mad fat diary också som är skitsvår att få fatt i och kan ses typ en filjard gånger för att den är heeelt jävla fantastisk, så måtte tomten komma med nåt extra bra till dig i år! :love:

Varsågod och tack :love:

Jag installerade Browsec för att slippa de svenska kommentatorerna under OS, BBC:s är mycket bättre :D

Edit: Jag får typ klåda av SVT:s ridsportkommentatorer... :cautious:
 
Jag hade en sådan förhoppning, men tyvärr verkar BBC Iplayer vara smartare... :down::down:
Men tack för hjälpen!
Men vad trist!
Jag försökte med channel 4 (jag vill se Home!) men nä, funkade visst inte :( Eller så gör jag nånting fel, vem vet.

Ja, jag är inte jättepepp för ett abonnemang.
Samma här. Har fått SÅ många rekommendationer om NordVPN men då blir det ju antingen en skitdyr månad eller en massa månader i klump. Jag behöver inget vpn i vanliga fall så det blir bara dyrt.
 
Jag börjar nog bli lite av en enstöring. Inte ens orkat gå till dörren när det ringt på då jag hört att det är barn som gör ”bus eller godis”. Har inget hemma att ge.
Har varit jättemycket i år och de första störde mig inte så mycket, men de sista som ringde på och typ bankar på dörren.... näää låt mig va ifred.
 
Sidan har tydligen My mad fat diary också som är skitsvår att få fatt i och kan ses typ en filjard gånger för att den är heeelt jävla fantastisk, så måtte tomten komma med nåt extra bra till dig i år! :love:
Jag köpte den på dvd på en skum site i England, så nöjd över det! Queer as folk fick också följa med... 😁
 
En "kompis" som alltid initierar umgänge men sen inte hör av sig/svarar/följer upp.
Tex idag skrev hon i en messengergrupp "hej, ngn som vill ses ikväll"?
Jag svarade att jag inte orkade men två andra kompisar svarade positivt och bara "ja kul, vart ses vi".
Sen svarar inte kompisen som initierade själva umgänget. Och det är inte första gången.
Förstår verkligen inte beteendet?? Vill en umgås så kan man väl liksom svara när folk hakar på? Ok om hon ångrar sig men skriv då "sorry, kände nu att jag blev supertrött helt plötsligt". ELLER VAD SOM.
Tycker att det är så fett otrevligt när hon själv initierar umgänge att inte svara. Folk sitter kanske och känner sig lite "halvt uppbokade" nu liksom?
 
Jag köpte den på dvd på en skum site i England, så nöjd över det! Queer as folk fick också följa med... 😁
Lylloooos! Jag är inte så mycket för att ha filmer/serier liggande, äger inte ens en dvd-spelare, men för My mad fat diary hade jag bannemig gjort ett undantag :love:
 
En "kompis" som alltid initierar umgänge men sen inte hör av sig/svarar/följer upp.
Tex idag skrev hon i en messengergrupp "hej, ngn som vill ses ikväll"?
Jag svarade att jag inte orkade men två andra kompisar svarade positivt och bara "ja kul, vart ses vi".
Sen svarar inte kompisen som initierade själva umgänget. Och det är inte första gången.
Förstår verkligen inte beteendet?? Vill en umgås så kan man väl liksom svara när folk hakar på? Ok om hon ångrar sig men skriv då "sorry, kände nu att jag blev supertrött helt plötsligt". ELLER VAD SOM.
Tycker att det är så fett otrevligt när hon själv initierar umgänge att inte svara. Folk sitter kanske och känner sig lite "halvt uppbokade" nu liksom?
Hade en sån vän också förr, då bestämde man tid och plats men hon dök inte upp. Bättre då att svara iaf om man inte kommer. Kan väl nämna också att vi numera inte är vänner längre pga det :meh:.
 
Lylloooos! Jag är inte så mycket för att ha filmer/serier liggande, äger inte ens en dvd-spelare, men för My mad fat diary hade jag bannemig gjort ett undantag :love:
Jag är likadan, jag har de två och så köpte jag min absoluta favoritfilm som är omöjlig att hitta. Tyvärr glömde jag kolla att min nya dator hade dvdläsare när jag köpte den... 😁
 
Jag är likadan, jag har de två och så köpte jag min absoluta favoritfilm som är omöjlig att hitta. Tyvärr glömde jag kolla att min nya dator hade dvdläsare när jag köpte den... 😁
Välkommen till klubben! Ingen läsare här heller :laugh: Har kvar en gammal skruttlaptop med läsare däremot men den vill man inte starta i onödan :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
202
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 871
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 177
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 556
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp