Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på h. Det heter TIMMAR.

90 km/h, det är okej, men ”I dag har jag jobbat några h” får jag utslag av!

(Och jag skriver själv 90 km/tim.)
 
Mina j...a grannar som ställer sig och lagar mat varenda förbannade lördagsmorgon. Dom gör middag kl 8 på morgonen och det luktar inne hos mej och typ hela huset. Och det luktar inte lite lätt utan det luktar verkligen som att du står i deras kök.
Precis som @mandalaki säger så är det ju något som man får skylla på ventilationen, och inte lasta grannarna för. Inte kan man väl vara förbannad på grannarna för att de lagar mat..... :crazy: ??
 
Precis som @mandalaki säger så är det ju något som man får skylla på ventilationen, och inte lasta grannarna för. Inte kan man väl vara förbannad på grannarna för att de lagar mat..... :crazy: ??
Man behöver inte ställa sig kl 8 på morgonen och göra det när alla vet att ventilationen är fucked up. Ska jag ställa mej och dammsuga kl 12 i natt? Jag kan ju inte hjälpa att det är extremt lyhört
 
Mig veterligen finns det inga regler angående matlagning i hyresrätter? Det gör det ju däremot angående ljud. Mellan vissa tidpunkter på dygnet ska det vara tyst.
Nä okej jag ska inte klaga för att det finns inga regler som säger att man inte får laga mat så det stinker i hela huset så grannarna blir störda :up:
 
Man behöver inte ställa sig kl 8 på morgonen och göra det när alla vet att ventilationen är fucked up. Ska jag ställa mej och dammsuga kl 12 i natt? Jag kan ju inte hjälpa att det är extremt lyhört
Men det är väl självklart att man måste få laga mat även på morgonen O_o Själv lagar jag glatt mat mitt i natten rentav. Skulle det klagas på mig för det så, ptja, sorry not sorry, håll för näsan eller nåt 🤷‍♀️
 
Jag köpte ett underställ. Kom hem, provade, stort hål vid ena knäet.
Till affären för byte dagen efter. No prob. Kommer hem, provar... Understället som skulle vara XL är i M.
Så nu måste jag dit och byta IGEN och jag känner mest att hela skiten kan dra åt helvete bara :arghh:
 
Men det är väl självklart att man måste få laga mat även på morgonen O_o Själv lagar jag glatt mat mitt i natten rentav. Skulle det klagas på mig för det så, ptja, sorry not sorry, håll för näsan eller nåt 🤷‍♀️
Ja om du älskar matos så förstår jag det. Jag gillar i alla fall inte att bli väckt av att det luktar så starkt. Särskilt inte när det är lukt som hänger kvar i timmar.
 
Jag stör mig på att jag förvisso vet vilka år jag gick på gymnasiet men inte har någon som helst aning om vilket parti dom styrde kommunen då.
Eller så stör jag mig på att andra vet det, jag vet inte vilket.

Med tanke på annan tråd.
 
Liksom, verkligheten. Verkligheten!

Jag såg framför mig hur jag trött och frusen skulle lägga mig i badkaret med mysbelysning, en massa badskum, ett glas vin ... Ah livet, liksom.

Skummet rann över badkarskanten och hamnade i hela badrummet, korken till vinflaskan tappade jag i badkaret, mobilen (som jag såklart inte kunde lägga ifrån mig) blev blöt och skummig - och mitt i alltihop kom min högt älskade kattfan in i badrummet och deklarade högljutt att det var dags att bajsa. Jam, jam, jam. Krafs, krafs, krafs och sand for ut på hela golvet.

Så. Jävla. MYSIGT.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 643
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
102 010
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
15 057
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp