Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slår på Tv:n hemma hos pappa. Pappa+sambo kommer in och frågar om de får byta kanal, vilket de såklart får jag strökollar bara. De byter kanal och går iväg! Programmet de slår på är totalt ointressant för mig. Det var tio minuter sen, de är fortfarande inte tillbaka :cautious:
 
Slår på Tv:n hemma hos pappa. Pappa+sambo kommer in och frågar om de får byta kanal, vilket de såklart får jag strökollar bara. De byter kanal och går iväg! Programmet de slår på är totalt ointressant för mig. Det var tio minuter sen, de är fortfarande inte tillbaka :cautious:
Konstigt beteende :cautious:
 
Att folk faaaan inte kan lära sig skillnaden mellan nationella ID-kort och typ körkort. Och sen sitter i resegrupper och förvirrar alla som redan är förvirrade genom att bestämt hävda att de försökt resa med nationellt ID-kort och blivit nekade. Bara för att det sen ska krypa fram hundra år senare att de - såklart!!! - fattat fel och försökt att komma in i Tyskland med bara sitt körkort.

Hur svårt kan det vara?????????????????????
 
Den jävla avundsjukan. Det är ju lätt att tro och intala sig själv att man har det sämst, ifall man inbillar sig att alla andra har det så mycket bättre :arghh:
 
Stör mig på journalisten på SVT just nu som intervjuar en muslim om säkerheten hos moskéer men inte lärt sig uttala den muslimska högtid som är just nu. Känns som hon borde lärt sig det innan hon ställer sög framför kameran..
 
Stör mig på att boken jag skulle köpa till sonen bara fanns som E-bok. Hade hellre köpt en riktig bok eftersom hans telefon är inlämnad på reperation och hans dator är rena rama katastrofen
 
Föräldrar som ställer (föreningsrelaterad) fråga angående sitt barn via mejl men inte skriver barnets namn i mailen.
Du hade fått svar sååå mycket fortare om jag slapp fråga "Å VA FAAN HETER DIN UNGE DÅ"
(nä skriver självklart inte så i svarsmejlet :p )
Har ju liksom 250 andra barn i föreningen förutom ditt
 
Jag stör mig på att jag stör mig på (hängde ni med? 😉) att en ny kompis kommenterar hur mycket (eh nej, de va inte alls mycket?! sköt du din mat så sköter jag min)/vad jag äter.

Men jag vill samtidigt inte berätta att jag har ätstörningar eftersom det kommer bli så laddat. Så nu bara är jag tyst/byter ämne. Blä.
 
Stör mig på journalisten på SVT just nu som intervjuar en muslim om säkerheten hos moskéer men inte lärt sig uttala den muslimska högtid som är just nu. Känns som hon borde lärt sig det innan hon ställer sög framför kameran..
Hur uttalade hon det?
 
Screenshot_20190814-120112_Facebook.jpg

Ugnspannkis :nailbiting:
 
En person som under en telefonintervju (jag intervjuade hen) hela tiden säger mitt namn. Sjukt störande och det kändes som att hen hade läst att man ska använda personens namn för att skapa en relation eller nåt.
En gång är väl okej men inte stup i kvarten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 470
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 342
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
14 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp