Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är verkligen högre makters gåva till mänsklighetens händer. ÄLSKAR rattvärme men kommer väl aldrig att ha råd att köpa en bil som har det... :cautious:
johodå. När de bilarna är gamla och skruttiga så kommer även du och jag att ha det. :D

Det fanns en tid innan sätesvärme, och de bilar som hade det var rena LYXEN. Numera är det svårt att hitta bilar utan. (minns exets skruttiga merca med sätesvärme. Det var ljuvligt. Kunde låna den bara för värmens skull)
 
Irriterar mig på att jag köpte månadsbiljett på sl.se plus lade in pengar på reskassan förra veckan. Pengarna har lagts in men ingen månadsbiljett än! :rage: Och jag har faktiskt betalat för den, betyder det att jag måste ringa upp dem? :banghead::arghh:
 
Du vet väl om att du kan hyra balklänningar med?

Jag vet det. Men jag VILL ju inte :banghead::laugh: jag har gått in i all-in mode och ska fan ha en fräsig klänning och allt krafsigt. Det gäller ju att en massa vänner har vinterbalunser i resten av mitt liv.

(jag har en fin klänning till sommarbröllop som jag använt 4 gånger)
 
Irriterar mig på att jag köpte månadsbiljett på sl.se plus lade in pengar på reskassan förra veckan. Pengarna har lagts in men ingen månadsbiljett än! :rage: Och jag har faktiskt betalat för den, betyder det att jag måste ringa upp dem? :banghead::arghh:
Varför behöver du reskassa när du har månadskort :confused:
 
Jag stör mig på att jag pga min tondövhet och ett par upplevelser i tonåren inte vågar sjunga. I rädsla för att det ska bli falsksång, som jag inte vet hur illa det låter för andra.

En annan sak som händer ibland är att jag kan njuta av musik som egentligen är falsksång, vilket kan vara en smula pinsamt i större sällskap vilket jag stör mig på att jag kan känna :cautious: Men den pinsamheten har jag lättare för att överse iallafall.
 
Stör mig på att en som lovade att hjälpa mig massor i somras men som inte gjorde ett skit utom att låna min bil och sova här för att sedan dra som en avlöning när tanken var att vi skulle sätta igång. Nu har han sålt lägenheten som han fixade med då, varit uppe och skrivit papper mm så nu i helgen kunde han "ge järnet" och hjälpa mig med det vi skulle gjort i somras under ett par veckor för han drar igen på måndag. Förresten, kunde han sova hos mig då eftersom det var närmare till flygplatsen och jag kunde skjutsa honom?

"Tyvärr" får han hitta annat boende, jag jobbar nätter hela helgen och behöver sova allt jag kan när jag är hemma. Det jag behövde hjälp med kräver att man är två och det var utomhus, så nej, varken sovplats eller ett par veckors sommarjobb med avbrott för diverse utflykter och middagar går att klämma ihop på en kall och troligen regnig helg i november. :cautious:

Han har nyss sålt en lägenhet på Södermalm och ska träffa mäklare för att sälja en villa i Täby på fredag, han har råd att bo på hotell om ingen annan har tid och plats. :grin:
 
Jag FRYSER. Det är -1 och lite blåsigt, och de senaste dagarna har all motivation bara försvunnit för jag vill inte gå ut alls. Störigt då jag varken gillar att frysa (:grin:) eller känslan av att hela kroppen skriker NEJ när jag stoppar huvudet utanför dörren. Och perioden har ju bara börjat.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 785
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 151
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 506
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp