Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad använder du för "behandling"? Det finns ju små plåster nu för tiden istället för kräm. Tycker de är superbra :)

De är jättebra... om man tål klistret. Vilket jag inte gör och upptäckte det på det hårda sättet (jag har tålt det förut men de måste ha ändrat något så jag tror det var det som gjorde att det sas exploderade den här gången). Jag är känslig för klister i plåster/medicinsk tejp.

Jag använder Anti och ett honungspreparat. Egentligen får jag inte använda antiviraler men jag kände att jag bara orkar inte. Det kommer att ge ett ordentligt ärr, det ser för jävligt ut rent ut sagt. Jag hoppas bara att jag inte får in bakterier i eländet.
 
Tänker bara Ursula i Aladdin, sen på Aladdin chokladask, sen mår jag bara ännu mer illa.

Kort och gott så kan vi väll säga att jag stör mig ofantligt mycket på min hjärna som spinner iväg åt alla håll och kanter!:cautious::meh:

Det är troligen för sent nu, men skulle jag ha skrivit detta igår skulle jag ha kunnat lugna ditt illamående och skenande hjärna:
Ursula var i "lilla sjöjungfrun" inte "aladdin" :D
 
De är jättebra... om man tål klistret. Vilket jag inte gör och upptäckte det på det hårda sättet (jag har tålt det förut men de måste ha ändrat något så jag tror det var det som gjorde att det sas exploderade den här gången). Jag är känslig för klister i plåster/medicinsk tejp.

Jag använder Anti och ett honungspreparat. Egentligen får jag inte använda antiviraler men jag kände att jag bara orkar inte. Det kommer att ge ett ordentligt ärr, det ser för jävligt ut rent ut sagt. Jag hoppas bara att jag inte får in bakterier i eländet.

Jag har alltid trott att jag är ensam om det här :) Jag tål inte heller vissa plåster, t ex de man får när man tagit blodprov. Jag brukar få barnversionen av plåster då och då funkar det :) Har aldrig hört om någon mer som har samma problem som jag.
 
Jag stör mig på folk som är dumma i huvudet.

Idag - en lång jävla rant inkluderat en massa kvinnohat om att förfallet i detta land beror på feministerna och deras manshat.

Jag (dom som jag är) börjar argumentera om att kvinnohat är farligt på riktigt för många kvinnor (Wilma, 17 och Emilia, 20 i färskt minne) - nån idiot börjar såklart säga att näää man kan inte säga så om män - det är snarare invandrade män man kan säga så om - jag ba' har du glömt Lotta som dödades av Martin? Och att extremt många kvinnor faktiskt är utsatta för män som hatar kvinnor? idioten: du kan inte vinna detta spel män som grupp är inget problem det är specifika män....(invandrade) jag ba' men hela ranten var ju bara ett långt jävla kvinnohat? Alla dåliga egenskaper är kvinnliga - menar du att kvinnohat inte finns?

Varför börjar jag ens?
 
Jag har alltid trott att jag är ensam om det här :) Jag tål inte heller vissa plåster, t ex de man får när man tagit blodprov. Jag brukar få barnversionen av plåster då och då funkar det :) Har aldrig hört om någon mer som har samma problem som jag.
Du är långt ifrån ensam. Jag tål inga plåster/tejper alls. Ett helvete efter varje operation då man måste ha bandage över såret under flera dagar. Irritationen från häftan är för mig ofta värre än själva operationssåret. Huden blir illröd och inflammerad, inte kul alls och det där med att tejpa ärr lång tid efter operationer har aldrig fungerat för mig.
 
De är jättebra... om man tål klistret. Vilket jag inte gör och upptäckte det på det hårda sättet (jag har tålt det förut men de måste ha ändrat något så jag tror det var det som gjorde att det sas exploderade den här gången). Jag är känslig för klister i plåster/medicinsk tejp.

Jag använder Anti och ett honungspreparat. Egentligen får jag inte använda antiviraler men jag kände att jag bara orkar inte. Det kommer att ge ett ordentligt ärr, det ser för jävligt ut rent ut sagt. Jag hoppas bara att jag inte får in bakterier i eländet.
Vad är detta honungspreparat? Kan inte använda plåstren heller men av andra anledningar.
 
Vad sa chefen om julprydnaderna som dök upp på det låsta kontoret?
*Sjukt nyfiken*
Han kommer alltid först av alla till kontoret och morgonen efter när vi andra anlände hade han redan slängt ut allt vi satte in på hans kontor :( Han förstod att någon (jag :angel:) har en extranyckel som han hade gått och letat efter men inte hittat, han hade dock inte tittat i fickan på min jobbjacka :D

Ska göra ett nytt försök att smygpynta hans kontor, typ ställa in lite grejer på dolda platser!
 
Han kommer alltid först av alla till kontoret och morgonen efter när vi andra anlände hade han redan slängt ut allt vi satte in på hans kontor :( Han förstod att någon (jag :angel:) har en extranyckel som han hade gått och letat efter men inte hittat, han hade dock inte tittat i fickan på min jobbjacka :D

Ska göra ett nytt försök att smygpynta hans kontor, typ ställa in lite grejer på dolda platser!
Min man gjorde det, fast bara i form av en lapp på ett rörigt skrivbord. Det tog tre år innan den hittades :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 904
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 563
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 495
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp