Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Telia. Först inget internet sedan kopplar handläggaren bort mig efter drygt trettio minuters väntan
Fortsatt ingen tur med Telia - när jag väl kom fram så ägnade handläggaren 40 minuter åt att ifrågasätta om jag verkligen startat om routern. Sedan sa hen att hen skulle felanmäla och att någon skulle ringa inom en halvtimme. Ingen ringde.

När jag ringde ingen fanns felanmälan och då börjar det om igen... har du stängt av och satt på igen. Har du resettat. Gör det igen. Och igen. I kid you not, sedan nio i morse har jag nog satt på och stängt av routern mer än hundra gånger.

Nu kanske de kan fixa internet till på onsdag. Men jag måste ju jobba! Och det är andra gången på två veckor som deras system havererar och är detta vad de erbjuder som support kan vi inte tala om driftsäkerhet.
 
Vi måste jobba med munskydd nu och jag har en kollega som inte drar upp skyddet över näsan. Flera har sagt till om det men han skiter i det...Tröttsamt. Man får ju hoppas att han åtminstone tvättar händerna noga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
110 916
Senast: Lingon
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 571
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 501
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp