Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mycket besvär för en påse. Men får jag fler så får jag nog göra det
Fyll bara i ett formulär :angel:
Screenshot_20191208-092016.jpg
 
Känner mig som en repig skiva, om nu nån vet vad jag menar. ;)
Vädret! Kan det nån gång bestämma sig för hur det ska ha det? Regn, minusgrader, halka, plusgrader, blåst, snö, minusgrader, plusgrader, mera regn, regn, regn och snö! :arghh::banghead::rage:
 
Känner mig som en repig skiva, om nu nån vet vad jag menar. ;)
Vädret! Kan det nån gång bestämma sig för hur det ska ha det? Regn, minusgrader, halka, plusgrader, blåst, snö, minusgrader, plusgrader, mera regn, regn, regn och snö! :arghh::banghead::rage:

Hear, hear. Det snöade när jag åkte till Falun men precis innan stan började det regna... det var snorhalt på gruvan. Jag tar gärna barmark eller en massa snö bara vädret kan bestämma sig för ETT av de alternativen!
 
På att jag fick vara frisk i hela 36 timmar innan jag blev sjuk igen, efter att precis ha varit sjuk i två veckor. Är så fruktansvärt trött på att gå runt som ett energilöst vrak, utan aptit eller lust att göra något, och börjar känna mig stressad av alla saker jag vill/måste hinna med innan jag lämnar stan för julen på torsdag.
 
För att du bor på svenska västkusten..? :D
Jag har en intervju imorgon. Och en finne som är mer som en infekterad böld på hakan, med tillhörande sårskorpa. Får monsterfinnar någon gång om året, det kändes olämpligt NU. :meh:
Kommer inte alltid finnar och munsår m.m. som mest olägligt? Borde nästan prova o lura dom :idea: typ boka in något viktigt men ändra det i sista sekunden :laugh::devil:
 
Jag har en intervju imorgon. Och en finne som är mer som en infekterad böld på hakan, med tillhörande sårskorpa. Får monsterfinnar någon gång om året, det kändes olämpligt NU. :meh:
Försent nu men tandkräm är uttorkande, det kan fungera dämpande att smeta på lite tandkräm på den och sen sova med det över natten. :idea:
 
Försent nu men tandkräm är uttorkande, det kan fungera dämpande att smeta på lite tandkräm på den och sen sova med det över natten. :idea:
Jag har bra receptbelagda grejer. Det fungerar på vanliga, stora och ganska otäcka grejer. Men bölden från helvetet skrattar bara. :laugh:

Den är faktiskt lite bättre idag. Inte vackert, men bara 7 på böld-skalan. :cautious:
 
När folk står och viskar om jobbrelaterade saker precis bredvid mig. Med ryggen emot så jag inte hör. Jag vill också veta vad som händer!
 
Att "alla" ska ha en egen julkalender. Jag gillar jul, och jag gillar julkalendrar, men i år stör jag ihjäl mig på att var och varannan butik/sajt/företag/organisation/etc ska ha en egen julkalender. Orka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 613
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 373
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 479
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
14 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp