Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jullunchen börjar kl 12 och klockan är bara 10 men jag börjar redan att bli hungrig :cautious:
 
Att vägarna är målade med vit färg. Det är ju rätt dumt egentligen vintertid. En annan färg hade ju kanske gått att se genom ett tunt lager snö. :cautious:
 
Man får sova en timme till på vintern. Om man nu har en katt som fattar konceptet dvs.

Min katt skiter fullkomligt i vad det är för tid... om hon känner för det hoppar hon upp på bröstkorgen och säger "mrow" oavsett klockslag. Hon gör det på särbon också om hon tycker hon fått för lite uppmärksamhet :D

Om man i det läget ignorerar henne petar hon på ens läpp, först utan klor och sedan med... :meh:
 
Stör mig på att jag har sån beslutsångest vad jag ska göra. Om jag ska fortsätta i nuvarande yrke som jag älskar, men inte riktigt tål just nu efter alla (utmattnings)depressioner, eller om jag ska satsa helt på det nya.
Ska jag göra nåt vill jag göra det ordentligt, inte halvdant.
 
Tänkte jag skulle va grymnt snäll mot sambon iår och ge hans favorit dricka, Burn Apple/Kiwi i hans julklapp. Bara för det verkar coca-cola company beslutat sig sluta sälja den eller inte finns mer i Sverige?

Har googlat ihjäl mig för hitta spår av drickan, men hitta passion punch beställa på coop, det hade funkat lika bra. MEN beställa för 500kr är lite att ta i :down:

Ingen som vet var kan försöka hitta drickan? Eller varför den är borta? :arghh:
 
Tänkte jag skulle va grymnt snäll mot sambon iår och ge hans favorit dricka, Burn Apple/Kiwi i hans julklapp. Bara för det verkar coca-cola company beslutat sig sluta sälja den eller inte finns mer i Sverige?

Har googlat ihjäl mig för hitta spår av drickan, men hitta passion punch beställa på coop, det hade funkat lika bra. MEN beställa för 500kr är lite att ta i :down:

Ingen som vet var kan försöka hitta drickan? Eller varför den är borta? :arghh:
Jag är själv sorgsen över att Burn verkar vara borta från affärerna :arghh::cry:
 
Jag är själv sorgsen över att Burn verkar vara borta från affärerna :arghh::cry:

Förstår der :arghh:

Vet ett ställe har orginal Burn drickan (Liten butik i Munkfors, min syrra kikade åt mig ihopp de hade rätt sort), men det hjälper inte mig då ska va apple/kiwi eller passion :meh:
 
Förstår der :arghh:

Vet ett ställe har orginal Burn drickan (Liten butik i Munkfors, min syrra kikade åt mig ihopp de hade rätt sort), men det hjälper inte mig då ska va apple/kiwi eller passion :meh:
Jag hittade en Internet sida nu som säljer Burn i enpack (tyvärr dock inte med den smak du vill ha) men jag undrar fortfarande om de ska sluta tillverka dem? Helt plötsligt? :confused::arghh:
 
Jag hittade en Internet sida nu som säljer Burn i enpack (tyvärr dock inte med den smak du vill ha) men jag undrar fortfarande om de ska sluta tillverka dem? Helt plötsligt? :confused::arghh:

Ja :/

Kommer få avslöja för sambon var skulle va i julklappen samtidigt blir lite käftsmäll att hans favvodricka är borta :down: :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 196
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 908
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 779
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 733
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp