Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är riktigt riktigt trött. Och vädret gör det inte bättre; grått, regn och mörkt.
Ska iväg med sambons jobb i helgen och just nu blir jag ännu tröttare av att tänka på det - samtidigt som det brukar vara jättetrevligt (så jag kommer uppskatta det när jag väl är iväg, hotell, god mat m.m.). Men just nu är jag inte pepp.
 
Kan du inte avvakta en vecka till black friday?
Jag har funderat på det men i så fall måste jag (bortsett från alla mindre störningsmoment det innebär att vara utan en smartphone en vecka) kontakt klarna för att på något vis lösa en faktura som förfaller då jag inte kan betala den utan BankID.

Det är också ett störningsmoment för övrigt, ENDA gången jag håller på en Klarna-faktura för att medvetet betala sent, då dör telefonen :meh:
 
Typisk
Jag har funderat på det men i så fall måste jag (bortsett från alla mindre störningsmoment det innebär att vara utan en smartphone en vecka) kontakt klarna för att på något vis lösa en faktura som förfaller då jag inte kan betala den utan BankID.

Det är också ett störningsmoment för övrigt, ENDA gången jag håller på en Klarna-faktura för att medvetet betala sent, då dör telefonen :meh:
Typiskt! Prova kontakta klarna, det skadar inte!
 
Typisk

Typiskt! Prova kontakta klarna, det skadar inte!
Jag såg att jag hade fått information per mail så att jag kan betala den genom internetbanken så det löser sig!

Lyckades för övrigt knipa en S10 på Halebops hemsida idag. Just när min telefon brakar får jag dagen efter ett sms om att de har black week-rea på just den jag vill ha som börjar idag.

Binder mig iofs två år till mot Halebop men har haft dem de senaste 15 åren så var inte direkt på väg att byta ändå. Får då en helt ny S10 för 5040 kr istället för 8990! Riktigt bra rabatt :D

Så då löste det sig där med. Enda störningsmomentet nu är att jag måste stå ut med min gamla Sony Ericsson Walkman i 2-5 arbetsdagar..
 
Stör mig på att jag inte köpte present till min bror tidigare. Köpte en stor lykta idag som absolut går att ge bara som den är, men som hade varit perfekt att göra vinterlandskap eller liknande i. Han fyller i morgon dock så hinner inte fixa grejer till det
 
Stör mig på att jag inte köpte present till min bror tidigare. Köpte en stor lykta idag som absolut går att ge bara som den är, men som hade varit perfekt att göra vinterlandskap eller liknande i. Han fyller i morgon dock så hinner inte fixa grejer till det
Kan du inte be att få skjuta på presenten lite?
 
Skitföretaget Medley, de är dyra, man är tvungen att köpa kort på årsbasis om man inte köper klippkort eller betalar per gång och man får enbart frysa kortet om man har intyg. :mad:

Jag hade tänk komma igång med simningen efter nyår och har pengar kvar av årets friskvårdspeng så jag tänkte att jag kunde köpa en månad för den men det går inte. I Uppsala som har ett mycket finare badhus så är det billigare att bada, man har fler alternativ och det är mycket billigare men tyvärr så blir det även mycket mer bilkörning om jag ska träna där. :down:
 
Stör mig en bild som dykt upp på facebook där det står "Den bästa julklappen är att ha dig i mitt liv." med uppmaningen att man ska tagga någon som man uppskattar... ingen har taggat mig och jag har ingen att tagga, blir bara så deppig när jag ser sådana inlägg och det stör mig på att jag är som en bitter gammal käring.
 
Stör mig en bild som dykt upp på facebook där det står "Den bästa julklappen är att ha dig i mitt liv." med uppmaningen att man ska tagga någon som man uppskattar... ingen har taggat mig och jag har ingen att tagga, blir bara så deppig när jag ser sådana inlägg och det stör mig på att jag är som en bitter gammal käring.
Känner samma sak. :(
 
Korta tampongsnören. Man får treva runt där nere för att hitta snöret, inte så kul. Speciellt inte om man kissat på det. Sen har de en tendens att sno ihop sig så man inte hittar änden.
:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 336
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 943
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp