Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igen dessa dj... bilar som kör utan baklyse.
I ett moln av grusdamm och motljus så är röda lysen skillnaden mellan att det inte är några problem alls och att jag inte ser bilen innan jag känner den i kofångaren.
 
Igen dessa dj... bilar som kör utan baklyse.
I ett moln av grusdamm och motljus så är röda lysen skillnaden mellan att det inte är några problem alls och att jag inte ser bilen innan jag känner den i kofångaren.
Fast det kunde väl lika gärna vara en ryttare eller en cyklist? :)
Därmed inte sagt att folk ska köra utan baklyse.
 
Fast det kunde väl lika gärna vara en ryttare eller en cyklist? :)
Därmed inte sagt att folk ska köra utan baklyse.
Inte på motorvägen. ;)
(Hade givetvis bedömt situationen annorlunda på en annan typ av väg i förhållande till vilka saker man kan behöva räkna med kan dyka upp, och så biffiga moln drar inte lastbilarna upp på andra vägar heller.)
 
Lastbilar som ska köra om andra lastbilar på 2+1 väg, där omkörningssträckorna dessutom bara är 1 km. Tre stycken idag som undgick större trafikolycka tack vare att lastbilen de försökte köra om ställde sig på bromsen. Vilket då får till följd att risken för olyckor bakom ökar.
 
På att jag köpte två par träningstights i helgen, och nu är Buke fullt av reklam för ANDRA träningstights som jag inte köpte. Gaah, det var redan tillräckligt svårt att 1) bara köpa två par och 2) välja vilka två par jag skulle köpa, jag behöver inte bli lockad av alla tightsen jag INTE köpte!

Och så undrar de varför folk tar smslån… ;)
 
På att jag köpte två par träningstights i helgen, och nu är Buke fullt av reklam för ANDRA träningstights som jag inte köpte. Gaah, det var redan tillräckligt svårt att 1) bara köpa två par och 2) välja vilka två par jag skulle köpa, jag behöver inte bli lockad av alla tightsen jag INTE köpte!

Och så undrar de varför folk tar smslån… ;)
Sånt där stör jag mig också på. Om det nu ska vara så himla snajsigt med skräddarsydd reklam och storebror ser dig och allt sånt, hur svårt ska det vara att registrera att "nu har hon äntligen köpt den där grejen" och börja visa reklam för något annat kul. Nej, då när jag har klickat hem en vinterjacka, och inte kommer att köpa en vinterjacka till på så inihelvete länge, så får jag stå ut med vinterjacksreklam i flera månader.
Pantade algoritmer.
 
Sånt där stör jag mig också på. Om det nu ska vara så himla snajsigt med skräddarsydd reklam och storebror ser dig och allt sånt, hur svårt ska det vara att registrera att "nu har hon äntligen köpt den där grejen" och börja visa reklam för något annat kul. Nej, då när jag har klickat hem en vinterjacka, och inte kommer att köpa en vinterjacka till på så inihelvete länge, så får jag stå ut med vinterjacksreklam i flera månader.
Pantade algoritmer.
Pantade var ordet!
 
Börjar bli väldigt irriterad på vem det nu är som spamringer jobbtelefonen från Algeriet. Nästan så jag vill råka kasta mobilen i väggen så den råkar gå sönder.
 
Prylhysterin hos mer eller mindre kända hästmänniskor. HERREGUD!
I like my fair way of shopping also men waue? Ländtäcke när man hoppar?
 
Stör mig på att jag är så torr om händerna att jag inte kan låsa upp mobilen med mitt fingeravtryck längre :meh: har givetvis också valt ett lite längre, krångligare lösenord efter som jag aldrig skulle behöva använda det då jag bara använder tummen! :meh::banghead:
 
Året är 2020. Fortfarande är Google ett outforskat område.

E139DD26-B410-4348-833F-774923809011.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 431
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 335
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 458
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 939
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp