Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag är så torr om händerna att jag inte kan låsa upp mobilen med mitt fingeravtryck längre :meh: har givetvis också valt ett lite längre, krångligare lösenord efter som jag aldrig skulle behöva använda det då jag bara använder tummen! :meh::banghead:
Prova andas på tummen.
Jag fick göra så när jag skulle lämna fingeravtryck för passet.
 
Prova andas på tummen.
Jag fick göra så när jag skulle lämna fingeravtryck för passet.

Bra tips! Har tyvärr en bråkig torrspricka på tummen som förstört hela fingeravtrycket.. Funkar med "fel" tumme ibland, men lat som man är så är det störigt att använda vänster tumme när man är högerhänt :D
 
Bra tips! Har tyvärr en bråkig torrspricka på tummen som förstört hela fingeravtrycket.. Funkar med "fel" tumme ibland, men lat som man är så är det störigt att använda vänster tumme när man är högerhänt :D
Det går väl att göra om avtrycket? Det har jag gjort några gånger när de börjat fungera sämre. Alltså ta bort de inlagda fingeravtrycken och lägg in nya.
 
Prylhysterin hos mer eller mindre kända hästmänniskor. HERREGUD!
I like my fair way of shopping also men waue? Ländtäcke när man hoppar?
Verkligen! Mitt mål när det är dags för mig att se mig om efter en polle att i princip allt i utrustningsväg ska vara begagnat. Vägrar dessutom betala dyra pengar för att vara reklampelare åt företag (här kan jag dock rucka på principen om den är begagnad).
 
När folk skriver mej och dej istället för mig och dig. Vet inte varför jag stör mig så fruktansvärt på det. Förmodligen för att jag tycker att det ser så jäkla fult ut, som bebisspråk typ.

Och när folk skriver dom istället för de eller dem! Fast det är iofs ännu mer störigt när de inte kan skilja på de och dem och skriver fel... Så om man måste välja mellan pest eller kolera så är det väl bättre att de skriver dom än att de skriver de och dem på fel ställen antar jag 🤷‍♀️
 
När folk skriver mej och dej istället för mig och dig. Vet inte varför jag stör mig så fruktansvärt på det. Förmodligen för att jag tycker att det ser så jäkla fult ut, som bebisspråk typ.

Och när folk skriver dom istället för de eller dem! Fast det är iofs ännu mer störigt när de inte kan skilja på de och dem och skriver fel... Så om man måste välja mellan pest eller kolera så är det väl bättre att de skriver dom än att de skriver de och dem på fel ställen antar jag 🤷‍♀️
Någon här på Buke postade detta för ett tag sen, det känns som att du skulle kunna relatera något till den
2E4FCAF8-EF73-4198-B313-ACFE1041B109.jpeg
 
Stör mig på min fån som uppdaterade till android 10 nyligen och sedan dess har batteritiden blivit SUPERKASS.

Innan uppdateringen så laddade jag 1ggr/24h. Hade då mellan 50 och 20% kvar beroende på hur mycket jag använt telefonen. Från 100-20% fick jag ca 6 timmar skärmen-på tid.

Nu... nu måste jag ladda 2ggr/dygn (telefonen är mindre än 9 månader gammal). Jag får ut ca 3 timmar skärm-på tid. Och jag förlorar ca 30% av batteriet de 8 timmar den ligger orörd medan jag sover. Nåt är det som spökar, men oklart vad, enligt telefonen så är det inte nån app så det är nåt annat som spökar :arghh:
 
Katten här. Jag stör mig på MiaMia.
Har jamat som en tok, står och glor demonstrativt på skåpdörren i köket. Avleder henne pedagogiskt från andra aktiviteter. Men det bara går inte att få henne att plocka fram maten. :banghead:
Korkade, ouppfostringabara djur. Vad GÖR man? :arghh:
 
Katten här. Jag stör mig på MiaMia.
Har jamat som en tok, står och glor demonstrativt på skåpdörren i köket. Avleder henne pedagogiskt från andra aktiviteter. Men det bara går inte att få henne att plocka fram maten. :banghead:
Korkade, ouppfostringabara djur. Vad GÖR man? :arghh:
Bit henne i benet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 237
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 960
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 816
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 851
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp