Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har väntat på att Fox ska börja visa säsong 11 av Modern family. Nu har de lagt upp att den ska börja visas. Bara det att den informationen är lite efterbliven så de avsnitt som sänds imorgon är avsnitt 9 och 10 :banghead:
Kollade hemsidan och de hänvisar till Fox + på Viaplay men se just den serien finns inte där.
Nu är jag sjukt grinig.
 
På att jag inte vet om jag är dyngförkyld eller om det är pollenallergi :arghh:
Jag var förkyld, vi har alla varit förkylda. Men tänk om :cautious:
Testar kanske medicin imorgon, vill inte ta i onödan...
 
På att alla elektroniska prylar envisas med att ha lampor som lyser konstant. Om jag vill ha ett rum mörkt (ex tv-rummet) så vill jag ju inte se en massa blåa lampor som lyser på varje högtalare/förstärkare/pryl som stör det mörkret! 😫
 
1581248531307.png


Det är inte att björnen inte har någon jeep som stör mig ...
 
Stör mig på att min ena mensapp har rätt prick på dagen.
Det är ju skitbra när det gäller mens men jag jag mådde fan bra tills igår så den här månadens omgång av pmds kunde väl ha försenats lite iaf :(
 
Att jag är för tankspridd och okoncentrerad för att kunna fokusera på min nya bok som verkar jättebra :cautious: Har börjat läsa mer istället för att fastna vid en skärm, men nu sitter jag här vid mob ändå
 
Jobbar inatt och stressade som 17 för att hinna handla på vägen hit, upptäcker när jag är här att jag glömt terminalglasögonen i en väska som ligger hemma. :banghead:

Hoppas på en lugn natt och morgon så jag slipper sitta och försöka kisa så mycket på liten text. Datorerna fungerar faktiskt bättre än läsa en del text på utskrifter. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 595
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 371
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 478
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
14 828
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp