Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag upplevde samma när Amway var på tapeten. Fullt normala människor som minsann skulle leva på det och blir stormrika. :crazy:
Jag var tvungen att kolla upp vad Amway är och det verkar väldigt likt det som min kompis gett sig in på. Nu verkar hon gudskelov vara inställd på att göra det vid sidan av sitt redan väldigt välbetalda jobb till att börja med, men det låter som att hon planerar att göra säljgrejen på heltid en dag... Hon kommer säkert att vara bra på det och kan nog tjäna sig en hacka eftersom hon är duktig och har många bra kontakter, men hela konceptet får det att skrika inombords på mig!
 
Denna reklam här på sidan:

9233D7A3-B7A9-4A1B-99F2-FF52A69A1370.jpeg
 
Jag var tvungen att kolla upp vad Amway är och det verkar väldigt likt det som min kompis gett sig in på. Nu verkar hon gudskelov vara inställd på att göra det vid sidan av sitt redan väldigt välbetalda jobb till att börja med, men det låter som att hon planerar att göra säljgrejen på heltid en dag... Hon kommer säkert att vara bra på det och kan nog tjäna sig en hacka eftersom hon är duktig och har många bra kontakter, men hela konceptet får det att skrika inombords på mig!
Här i Sverige tror jag man blir ganska mager om man försöker leva på Amway, det tåget gick nog för drygt 20 år sedan. :laugh:
 
Här i Sverige tror jag man blir ganska mager om man försöker leva på Amway, det tåget gick nog för drygt 20 år sedan. :laugh:
Måste vara därför jag aldrig hört talas om dem! Och därför deras hemsida ser så gammal ut... Det är dock inte Amway min kompis är involverad i, liiite bättre än så kan hon! ;)
 
Stör mig på att jag ätit både cheeseburgare och en big Mac i år (säkert 5-7 år sedan sist) vilket gjort att jag blir sugen på det 1-2ggr i veckan...
 
De senaste dagarna har antalet rattsurfande förare ökat dramatiskt. Där jag kör är det värre med långsamkörande och vinglande bilar än vad det var innan förbudet infördes.
Jag undrar om folk tänker att nu har polisen annat att göra än att hålla koll på sånt?
 
De senaste dagarna har antalet rattsurfande förare ökat dramatiskt. Där jag kör är det värre med långsamkörande och vinglande bilar än vad det var innan förbudet infördes.
Jag undrar om folk tänker att nu har polisen annat att göra än att hålla koll på sånt?
Har också tyckt att jag sett fler prata i telefonen på senare tid när de kör. Enormt irriterande. En sak om man skiter i sig själv om man krockar men man behöver inte riskera andra för det.
 
Har också tyckt att jag sett fler prata i telefonen på senare tid när de kör. Enormt irriterande. En sak om man skiter i sig själv om man krockar men man behöver inte riskera andra för det.
Tycker folk blir bara värre och värre i trafiken, eller så är det värstingarna som inte syns lika mycket normalt sett som syns nu. Trafikregler verkar mest gälla andra, själva kör de som de var ensamma i världen och kan disponera vägarna efter eget godtycke. Hur lyckas man ens seriekrocka fem bilar nu när det är mycket färre bilar ute i trafiken?

Tack och lov håller MC-poliserna på att komma ut på vägarna nu, såg ett gäng var ute igår och rostade av sig efter vinteruppehållet. :up:
 
Tycker folk blir bara värre och värre i trafiken, eller så är det värstingarna som inte syns lika mycket normalt sett som syns nu. Trafikregler verkar mest gälla andra, själva kör de som de var ensamma i världen och kan disponera vägarna efter eget godtycke. Hur lyckas man ens seriekrocka fem bilar nu när det är mycket färre bilar ute i trafiken?

Tack och lov håller MC-poliserna på att komma ut på vägarna nu, såg ett gäng var ute igår och rostade av sig efter vinteruppehållet. :up:
Ja herregud va folk kör galet. För inte så längesen hade jag en bil som låg ända upp i röven på enfiligt men tror du hen körde om när det blev tvåfiligt?! Nej O_o ja man kör med livet som insats numera känns det som :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 643
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 480
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
15 057
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp