Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag hittta en ny spindelkanal på youtube och att jag inser att jag förmodligen måste skaffa en spindel snart.
 
Skolbiblioteket har tre exemplar av en bok som hela klassen och en parallellklass ska ha i ett ämne. Med andra ord är vi ca 60 elever som ska dela på tre böcker, gissa om dem tog slut fort.

Boken finns inte i ett enda exemplar i något av biblioteken i staden skolan ligger i och i ett exemplar i staden pappa bor i. Jag var snabb på att ställa mig i kö för den och den skulle varit tillbaka 16 December förra året men har givetvis fortfarande inte kommit in.

Idag ska 100 sidor i boken vara lästa och jag har fortfarande inte fått tag i boken :meh: Har kollat upp om den går att beställa någon stans men den verkar rätt annorlunda så den finns bara som e-bok på en sida. Jag vill helst inte beställa ifrån det företaget pga deras urusla sätt att behandla anställda på, men det känns inte som att jag har något alternativ längre.

Igår var skolans bibliotikarie sjuk... undra om det var för att hen skulle slippa ha typ 60 upprörda elever runtomkring sig som desperat vill ha tag i boken :D
 
Det där är faktiskt en väldigt relevant störning. Fåtöljer tar sån jäkla plats! Störigt då att det finns en massa jättefina.
Ja verkligen! Och dyra! Har aldrig sett någon som är tillräckligt snygg för att rättfärdiga priset, så jag gav upp och köpte något annat istället... Nu 6 månader senare hittar jag en jag hade kunnat tänka mig att köpa 🙄
 
Jag stör mig på tapetaffärers webplatser.
Jag vill kolla på tapeter och det finns fan miljaaaarders - men går man in på deras sidor så är det lätt konstaterat att det är många dubeletter pga att de visar varenda färg på samma tapet för sig istället för att ha en bild med en färg och sen när man klickat sig in på den så finns valet att se alla andra färgställningar också.
 
Katters dygnsrytm.
Att Någon tycker det är lagom att leva loppan efter nio på kvällen och ska börja rejsa runt och riva huset när andra anser att det är läggdags. Om de sover 16 timmar /dygn, varför kan inte några av dessa vara på natten?
(egentligen inte som svar, mer en rolig sak) Just idag när jag var ute och red strax efter 16 så träffade jag på 8 av byns katter i dikena runtikring. Nån brukar jag se, javisst, men alla!? Alla var hemma vid sina egna gårdar, men ändå ute mer än de brukar. Det tyckte jag var lite småskoj, speciellt när jag läste ditt störande :D
 
Stör mig på att jag beställde örhängen på Safira och så har de skickat fel sort. En billigare (och fulare) variant som jag inte alls vill ha. De jag skulle fått verkar inte finnas kvar på deras hemsida heller så antar att de utgått :(

Har mailat och hoppas på att kunna få pengarna tillbaka åtminstone men skulle inte bli förvånad om det blir krångel för det blir det fan alltid i mitt liv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 470
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 342
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 462
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 957
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp