Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på folk som gör ”tester” likt detta på facebook och sedan delar ”resultatet” i sina flöden. Jag antar att dom anser att de klämkäcka, sliskiga, ofta dåligt skrivna raderna faktiskt stämmer in på deras liv/personligheter/m.m :banghead:

Har några kollegor som gör detta ganska ofta. Till synes hyfsat normala och reko människor!O_o

42679102-F543-4080-8B24-60F280CFDECD.jpeg
42679102-F543-4080-8B24-60F280CFDECD.jpeg
 
Jag stör mig på folk som gör ”tester” likt detta på facebook och sedan delar ”resultatet” i sina flöden. Jag antar att dom anser att de klämkäcka, sliskiga, ofta dåligt skrivna raderna faktiskt stämmer in på deras liv/personligheter/m.m :banghead:

Har några kollegor som gör detta ganska ofta. Till synes hyfsat normala och reko människor!O_o

Visa bifogad fil 44100Visa bifogad fil 44100

Just det där testet kommer aldrig mina kollegor att göra iaf... jag jobbar med geologer! :rofl: :rofl: :rofl:
 
Varför måste Tigerbalsam lukta så starkt? Det fastnar i kläderna dessutom, och i sängkläderna. :down:
 
Förenklat kan man väl säga att det är när någon inte kan släppa taget om en uppgift/ett projekt den delegerat, utan fortsätter att försöka detaljstyra och kontrollera så att allt blir gjort på rätt sätt istället för att lita på att andra reder ut det alldeles utmärkt själva.
Läste fel på sista frågan på dagens tenta... Hej omtenta 😞
Åh nej! Det gjorde jag på mitt livs sista tenta - missade delen om att man skulle svara på 3 av 6 frågor och svarade därför på alla 6, vilket innebar att jag naturligtvis inte var alls detaljerad nog i mina svar eftersom jag inte hade tid... Det löste sig för min del men fy vilken ångest jag hade! Lider med dig!
 
Förenklat kan man väl säga att det är när någon inte kan släppa taget om en uppgift/ett projekt den delegerat, utan fortsätter att försöka detaljstyra och kontrollera så att allt blir gjort på rätt sätt istället för att lita på att andra reder ut det alldeles utmärkt själva.

Åh nej! Det gjorde jag på mitt livs sista tenta - missade delen om att man skulle svara på 3 av 6 frågor och svarade därför på alla 6, vilket innebar att jag naturligtvis inte var alls detaljerad nog i mina svar eftersom jag inte hade tid... Det löste sig för min del men fy vilken ångest jag hade! Lider med dig!

Det irriterar mig att det var ett sånt slarvfel! Efter 19 sidor skrivet för hand hade jag både kramp och var slut i huvudet. Ordbajsande en sida på slutet som frågan faktiskt handlade om men jag tror inte det här slinker igenom. Hade frågan handlat om det jag skrev om hade jag vart väldigt nöjd med dagens tenta 😂
 
Det irriterar mig att det var ett sånt slarvfel! Efter 19 sidor skrivet för hand hade jag både kramp och var slut i huvudet. Ordbajsande en sida på slutet som frågan faktiskt handlade om men jag tror inte det här slinker igenom. Hade frågan handlat om det jag skrev om hade jag vart väldigt nöjd med dagens tenta 😂
Haha, ja det hade ju varit väldigt smidigt! Jag kom ut med andan i halsen och var så nöjd med att ens ha hunnit skriva något hyfsat vettigt på alla 6 frågorna på den "korta" tiden, innan jag insåg att alla andra bara svarat på 3... :banghead:
 
Haha, ja det hade ju varit väldigt smidigt! Jag kom ut med andan i halsen och var så nöjd med att ens ha hunnit skriva något hyfsat vettigt på alla 6 frågorna på den "korta" tiden, innan jag insåg att alla andra bara svarat på 3... :banghead:

Då blir man lite less faktiskt! Jag skriver hellre vetenskapliga rapporter på 20 sidor än att skriva tenta
 
Att en person jag är vän med på Facebook påstår att hon behöver gå ned i vikt (alltså ej kopplat till hälsa, utan bara det sedvanliga "jag är fet och ful) när hon är helt normalviktig, kanske på nedre gränsen av spektra. Genast kommer flertalet (andra smala) och ger massa bantningstips.. Det ena konstigare än det andra. Blir så trött!
 
Att engelska textningen på serien jag tittar på har med [people chattering], [music plays] och så vidare, MEN INTE HAR NÅGON TEXTNING NÄR FOLK PRATAR FRANSKA! Det enda jag verkligen, verkligen behöver text för att förstå liksom..

(Jag har inga problem med textning för att underlätta för folk med sämre hörsel, men tror ju inte att dessa heller hör bättre bara för att folk pratar franska. O_o)
 
Säger en sak till en person som jag är riktigt ledsen över å personen säger det till en annan person. Så inget till den personen å nu har personen skrivit på snap å jag vill verkligen inte kolla på det. Räcker med att killen inte förstår eller hör av sig om hur jag mår. Behöver inte en person till som inte förstår hur det känns efter en sån här grej.
 
Att jag ligger efter med allt och borde sluta spendera tid på "onödiga" grejer. Och att jag känner mig tvungen att vara inne på FB för att inlägg inte visad i ordningen de postades utan vilket inlägg som senast fått en kommentar. Dvs någon kan ha postat ett inlägg för 5min sen, men det kan komma efter ett inlägg som postades 2018 om det inlägget fått en kommentar inom 5min. Min hjärna bråkar dessutom med mig. Går det att reklamera den? :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 126
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 739
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 693
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 706
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp