Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kvällsjobbar lite. Och det är en sån fullkomligt dödstråkig uppgift med miljooooner klick fram och tillbaka, hoppande mellan olika system och så ska jag fylla i en massa gruppkoder.
Stör mig på:
Det är tråkigt
Vansinnigt ineffektivt sätt att samla informationen på
Jag gör det för första gången så är inte stensäker på att jag gör rätt, är inte heller van vid systemen...
Systemen jag hoppar mellan är "SÅDÄR" stabila och det ena kraschade just
Jag har tagit över uppgiften från en annan och det är lite förjobbat åtminstone - men jag har även fått med mig ett "bra exempel" där en annan gjort klart, och hon har inte gjort på samma sätt som det påbörjade hos mig. Så, ska jag göra om allt eller fortsätta?
 
Att en person sitter här i väntrummet och spelar musik på mobilen utan hörlurar :rage: Skitdålig musik också.

Och en annan stinker så mycket parfym att det typ är jobbigt att andas.
I det ”väntrummet” där jag sitter är jag själv. Låter som jag inte ska klaga på ensamheten här. 🙈😅

image.jpg
 
Att Egyptens nya kampanj om att minska på barnalstrandet (som ju i sig är en alldeles egen diskussion) främst riktar sig mot gissa vilket kön? :arghh: :arghh: :arghh: VARFÖR KAN DE INTE SÄGA ÅT MÄNNEN ATT KLIPPA RÖREN, HA KONDOM ELLER HELT ENKELT SLUTA LIGGA!? Neeeej, man måste rikta kampanjen mot kvinnorna. Männen förstör världen, men kvinnorna måste rädda den.

#jajagraljerarensmulamendetärväldetdenhärtrådenärtillför
 
Stör mig på att jag fick ett mail från jobbet med en bifogad fil
Anställningsbevis för kortare vikariat
Men det är helt blankt
Jag vet inte vem jag ska vikariera för eller vad jag förväntas göra och för övrigt har jag alldeles tillräckligt med uppgifter ändå :confused:
och jag har ont i halsen hostar samt mår tjyvtjockt
Och det flyger massa stridsplan över mig kan de inte vara tysta jag har huvudvärk :mad:
 
Nästan ännu störigare att veta nu att det finns MÖJLIGHET till choklad :rage::D:love:
Toblerone är hur gott som helst, jag kan inte heller låta bli när det finns, så jag klandrar dig inte.
Oooooopsssss..... 😅 :angel:

Nä det är gott men min IBS gillar inte när jag äter för mycket. Köpte en sån där stor på 360G och den är nästan slut.... så grymt svårt att låta bli....
 
När "provlyssna" på ljudboken enbart innehåller bokens förord. Svårt att skaffa någon känsla för vad jag skulle tycka om den riktiga texten utifrån det...
 
Lamotte..
Nyss lagt upp om en gammal farbror som bor i sin bil och inte får någon hjälp av kommunen. Hemskt.
MEN - hans namngivna "representant från Kommunen" (eller ja, den som svarar i telefon) är ju från Arbetsmarknadsförvaltningen.
Ja. OCH att SD gjort ett snyftinlägg om detta och att SD betalar mat och hotell för mannen tills dess att kommunen fixar detta, vem styr i kommunen? Jo, SD (M och KD).... :banghead:
 
Att hyresvärden inte åtgärdat störningar som jag felanmält hundra gånger. Skulle vilja dra det till hyresnämnden men orkar inte, måste isåfall ta kopior på papper och skriva ut en massa papper men har inte fungerande skrivare och dator.
Har öronproppar i nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 411
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 318
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 450
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 931
Senast: pepp
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp