Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är det en riktig jävla skitdag rent ut sagt. Borde vara på topp eftersom jag fortfarande har semester denna veckan, det är fint väder, taket är nästan färdigt osv men nej. Vill bara lägga mig under täcket och gråta. Hatar allt idag och hade jag satt mig i bilen hade jag troligen kört av vägen med flit...
 
Att det inte verkar finnas någon bra frukt o grönt-avdelning i någon av butikerna nära mig. Tycker inte ens jag har särskilt höga krav. Äter inte folk mer än bananer och potatis eller?
Sånt är så störigt. Icat som fanns där jag bodde förut hade världens största avdelning med äpplen... Knappt någon annan frukt alls. Suck, så tråkigt.
 
Sånt är så störigt. Icat som fanns där jag bodde förut hade världens största avdelning med äpplen... Knappt någon annan frukt alls. Suck, så tråkigt.
Det är just äpplen och päron jag saknar mest. Det finns, men bara typ conference och red delicious (som är allt annat än delicious....). Visst att de inte är i säsong just nu men kom igen. Saknar också rotfrukter och sallad, nästan allt som kommer in verkar vara just precis på gränsen till att bli gammalt. Saknar torgmarknader. Bodde utomlands ett tag och där fanns det alltid marknader med helt nyplockat från närområdet. Alltid lite olika sorter, alltid färskt... *drömmer*
 
På att vårat kollektivavtal inte har någon kompensation alls för när nationaldagen infaller på en helg som den gör i år.
 
Jag stör mig på när folk har benskydd på häst som går ensam i liten grushage. Varför har man det? Och inga mjuka benskydd utan såna med hård plast.
 
Jag stör mig på när folk har benskydd på häst som går ensam i liten grushage. Varför har man det? Och inga mjuka benskydd utan såna med hård plast.
För att hästen slår sönder sig även i lugn skritt? Min storfot var sån de första 6 åren hos mig, nu kan han äntligen gå utan skydd 24/7. Han var 15 när jag fick honom.
 
Väderapparna sa uppehåll inatt, så lille hästen är naken. Det regnar såklart.

Grannen under har fest - igen. Så kommer inte få sova. Han fattar inte att hans jävla bas går rakt igenom upp i vårt sovrum (ja, jag har sagt till vid tidigare tillfällen när vi blivit väckta av efterfest kl 3-4).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 237
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 965
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 818
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 856
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp