Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väderapparna sa uppehåll inatt, så lille hästen är naken. Det regnar såklart.

Grannen under har fest - igen. Så kommer inte få sova. Han fattar inte att hans jävla bas går rakt igenom upp i vårt sovrum (ja, jag har sagt till vid tidigare tillfällen när vi blivit väckta av efterfest kl 3-4).
Jag fick nyss rusa ut när det började droppa från himlen eftersom jag målade en hylla idag som jag låtit stå i trädgården på torkning. Samtliga väderprognoser sa, och säger fortfarande, att det skulle vara uppehåll fram till onsdag :cautious:
 
Min granne som börjar spela sjukt hög musik. Nu!! Tredje eller fjärde gången vi ringer störningsjouren i år (obs i år, inte sedan vi flyttade in), bara ringt polis en gång. Förstår inte hur mycket en granne ska få störa innan man blir vräkt. 3 times and you're out passerade för åtta år sedan...
 
Upptäckte att Lost bara ligger kvar på comhem play till 5/7 så måste skynda mig att hinna se alla avsnitt. :down:
Och så har jag migränkänning. :down:
 
När folk från blocket eller dyl. är no shows utan att höra av sig. Jag har bättre saker att göra än att sitta och vänta!!

Ja, så sjukt irriterande.

På samma tema, jag svarade nyligen på en köpesannons (i ett lokalblad så det var precis när bladet kommit ut) och inte ett pip från annonsören. Det var kontakt endast via SMS och varan som eftersöktes är inte jättevanlig (plus att det är inget man skickar) så hen lär inte ha blivit översvämmad med SMS. Dvs det hade inte varit så svårt att skicka ett "Tack men nej tack".
 
Vi har kontoret längst med vägen där studenterna åker för att fira med tuttande att dom tagit studenten. Kommer vara sjukt less när dagen är slut och imorgon är det värre för då går 2 skolor ut idag är det bara 1.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 641
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
118 377
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 479
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
17 18 19
Svar
360
· Visningar
15 050
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp